AndroidHealthClinic

Cutting: nog 1,5 maand te gaan

• Topic Starter Topic Starter
5 jaar = 1e jaar thuis pushups/situups, 2/3 jaar gym, geen werkwijze/te weinig eten. (wel opzich een mooie basis toen opgebouwd ondanks alle fails :rolleyes: )
laatste 2 jaar trainigschema, laatste 1,5/2 jaar begon ik pas op voeding te letten.
Ik heb ook kapot veel last van onderrug door smith squats, nu ik losse doe ben ik daar van af :)
Interresant, ik probeer het vandaag uit.
VP is eerder 12% dan 14 ;)

Die legs en 200kg squatten... Not sure if serious...

Net fysiek wel!
It is what it is.

Net fysiek goos! Keep it up!

Voor 5 jaar is dit niet goed. Ik hoop dit te bereiken na 1 jaar. En als je zegt dat t me niet lukt, watch me :D Zal progressie pics posten na 1 jaartje.

Als in voeding/training? voeding kan je paar posts ervoor zien.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 12:38 ----------

Voor 5 jaar is dit niet goed. Ik hoop dit te bereiken na 1 jaar. En als je zegt dat t me niet lukt, watch me :D Zal progressie pics posten na 1 jaartje.

Als jij de aanleg/info/middelen daarvoor hebt gewoon doen, ik zal je supporten (Y)

It is what it is... en toch ga je er never nooit een filmpje van posten, want je squat geen 200kg met die kippenpoten.
Ik ga er zeker een filmpje van maken, alleen dat moet er even op wachten zoals ik al zei, ik cut momenteel, dus ik zou zeggen neem een abo en kom is een x terug rond feb/maart wanneer ik weer zit te knallen.

niet de 5kg die op de schijven staat veranderen in 20kg met een watervaste stift he? :trollface:

Hoeveel kosten die Calvin Klein pants btw?
Vind ze wel sexy (homo) mijne van H&M daarentegen zijn maar gewoontjes.

ik zit nu onderhand al byna anderhalf jaar op fitness en geloof me zo droog heb ik nooit gestaan, maar ik zou dit fysiek graag willen bereiken omdat ik hiernaast ook nog voetbal.. dus t moet wel een beetje atletisch worden :) niet megabigg

No offence maar als je 1.94 bent en 94 kilo + 10% bodyvet, dan ben je wel ngeveer even droog als hem

Het ziet er gewoon goed uit maar die kracht stats geloof ik niets van.

En hoe gingen de losse squats? Beter voor je onderrug?

No offence maar als je 1.94 bent en 94 kilo + 10% bodyvet, dan ben je wel ngeveer even droog als hem
Idd, zelfs droger als zijn stats kloppen

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 16:48 ----------

En hoe gingen de losse squats? Beter voor je onderrug?
Neh, ben heel licht gegaan 30kg, ik voelde dat ik niet helemaal herstelt ben. Dus ga ik tot me bulke aan leg press/extension etc doen. Plus zaterdag een schouder blessure opgelopen bij 170 kg negatieven. FML

nuttige bump

Terug
Naar boven