Akajeroen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
vids plzzIt is what it is... en toch ga je er never nooit een filmpje van posten, want je squat geen 200kg met die kippenpoten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vids plzzIt is what it is... en toch ga je er never nooit een filmpje van posten, want je squat geen 200kg met die kippenpoten.
Voor 5 jaar is dit niet goed. Ik hoop dit te bereiken na 1 jaar. En als je zegt dat t me niet lukt, watch meZal progressie pics posten na 1 jaartje.

Idd, zelfs droger als zijn stats kloppen
---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 16:48 ----------
Neh, ben heel licht gegaan 30kg, ik voelde dat ik niet helemaal herstelt ben. Dus ga ik tot me bulke aan leg press/extension etc doen. Plus zaterdag een schouder blessure opgelopen bij 170 kg negatieven. FML

dude, no homo, maar dit is gewoon een mooi fysiek. In ieder geval mijn streven. **** die krachtstats, als de spiegel maar spreekt.
jezus die jongentjes die roepen dat ze dit binnen een jaar makkelijk halen
en die 200kg is in smith, daar kan je zo 60kg of meer vanaf halen als je los gaat squaten
Verder vind ik je een goed fysiek hebben waar je trots op kan zijn man
binnen anderhalf jaar ... CHALLENGE ACCEPTED !
dus nog 3 maandjes
Would hit hard in the ass and cum on abs ( no homo )
![]()
---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 16:39 ----------
Genoeg dingen die verbetert kunnen worden, in de bulkfase ga ik nadruk leggen op, borst/traps/schoulders
![]()