AndroidHealthClinic

Sticky Dames, wat is jullie visie op het volmaakte mannenlichaam?

Bezoekers in dit topic

Hehehe ik vind dit topic best vermakelijk.. :D
 
Vin Diesel blijft toch wel master
 
Nummer 6 is echt zo'n beetje mijn streeffysiek(ik zal vast niet de enige zijn though:P)

arnold is ook vet jong op die foto, lol.
20-22?
 
Mijn ventje vind ik perfect

1.73m - 97kilo- 5% Vet
 
Waarom vraag aan je ons dan advies, als je een vriend hebt die 5% vet heeft ???

Omdat ik van een vrouw wil weten wat zei doen om af te vallen en vet te verliezen..
Gewoon wat raad..
Een mannendieet is anders dan een vrouwendieet veronderstel ik...

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Ah, en welke wedstrijd doet ie dan binnen een paar weken kloontje?

Dat moet ik eens aan siggi vragen..
Ik weet enkel de datum 17 april in nederland
siggi regeld alles..
 
Omdat ik van een vrouw wil weten wat zei doen om af te vallen en vet te verliezen..
Gewoon wat raad..
Een mannendieet is anders dan een vrouwendieet veronderstel ik...

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------



Dat moet ik eens aan siggi vragen..
Ik weet enkel de datum 17 april in nederland
siggi regeld alles..

Goed fysiek en man en vrouw dieet is in de3 basis gewoon t zelfde, ain't no rocketscience.
 
Wat een ondankbare sport is het toch :p. Kerel heeft een insane fysiek zit wss hele dagen in de gym of cardio te doen en dan krijgt ie een 6-7 op die show...
 
Wat een ondankbare sport is het toch :p. Kerel heeft een insane fysiek zit wss hele dagen in de gym of cardio te doen en dan krijgt ie een 6-7 op die show...
Je kan nog zo hard trainen maar zonder charme en met het hoofd van een lulletje rozenwater kom je er nog niet. Kijk hij is gewoon geen charmante jongen maar hij heeft een goed fysiek al zullen de meeste vrouwen het too much vinden. Hij heeft een soort identiteit ontwikkeld rond zijn spiermassa, hij is geen leuke man die toevallig nog wat spieren heeft. Vrouwen diggen die shit niet. Hij straalt niets uit, hij komt op alsof hij een derde been in zijn reet heeft en met een blik van ''kijk mij eens cool zijn''. Juist dat perfect over willen komen staat heel onzeker.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven