AndroidHealthClinic

Sticky Dames, wat is jullie visie op het volmaakte mannenlichaam?

jup, maar wel eerlijk aangezien z'n benen 3 x nix waren. voor de rest wel t*ring goed fysiek.

En idd is t een zeer ondankbare sport. Mensen vinden dat je 'gewoon normaal' moet eten en niet 'elk dag naar de gym hoeft' en gewoon moet zuipen op zaterdagavond.. Maar je gaat je eigen gang en als het er op aan komt vindt men t nog niet goed genoeg..

jup, maar wel eerlijk aangezien z'n benen 3 x nix waren. voor de rest wel t*ring goed fysiek.

En idd is t een zeer ondankbare sport. Mensen vinden dat je 'gewoon normaal' moet eten en niet 'elk dag naar de gym hoeft' en gewoon moet zuipen op zaterdagavond.. Maar je gaat je eigen gang en als het er op aan komt vindt men t nog niet goed genoeg..

Ja hij heeft wel een goede fysiek maar hij komt over als een douchebag met issues. Wel nice dat ze iets over zijn benen hadden te zeggen. Verwacht je ook niet buiten de bodybuildingscene

t0283d.jpg

Wat ik persoonlijk het mooist vind is het fysiek van een naturel bodybuilder. Tom Venuto bijvoorbeeld. Jammer dat zijn foto er niet tussen staat! :D

wat een lage score geeft die jury hem :o streeffysiek*

Maakt ook niet uit.
Goed fysiek gewoon.
cutler_5.jpg

goed fysiek idd die Tom Venuto

Dat ligt aan z'n k*tkop :D

Trek 'm een zak over z'n hoofd en hij krijgt van mij een 9.

wat is er mis met zijn kop? zie er geen flaws in, en perfecte symmetrie. Ok hij kijkt triest en die getrimde wenkbrauwen, getande huid en kapsel maken het wel minder. Maar aan zijn kop zie ik nix mis.

Dames, wat vinden jullie hiervan?

xwy8z.jpg

r01awx.gif

2s0d1de.jpg

9q8dhg.jpg

Stel je bent een jaar of 30, zou dit dan too much of juist too less zijn voor je vriend/man? :)

Laatst bewerkt:
Zo bump jij ff een oud topic!

Ot:ik heb liever groter en buffer. Ik vind t srs mooi en de achterliggende gedachte dat t heel veel moeite en toewijding vraagt om zo'n fysiek te bereiken zegt veel over de persoon zelf imo.

Zoiets suus?
image002.jpg

Ja zo'n fysiek heeft meer mijn voorkeur:)

Dames, wat vinden jullie hiervan?

xwy8z.jpg

r01awx.gif

9q8dhg.jpg

Stel je bent een jaar of 30, zou dit dan too much of juist too less zijn voor je vriend/man? :)

Absoluut acceptabel ;)
Moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet op heel groot/breed val. Vind het mooi als een man er fit uitziet en dat het duidelijk is dat hij goed voor zijn lichaam zorgt, maar heb niet veel met gigantische bodybuilders. Neemt niet weg dat ik respect heb voor hun toewijding, dat heb ik absoluut en in die zin vind ik het wel mooi, alleen niet aantrekkelijk.

Absoluut acceptabel ;)
Moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet op heel groot/breed val. Vind het mooi als een man er fit uitziet en dat het duidelijk is dat hij goed voor zijn lichaam zorgt, maar heb niet veel met gigantische bodybuilders. Neemt niet weg dat ik respect heb voor hun toewijding, dat heb ik absoluut en in die zin vind ik het wel mooi, alleen niet aantrekkelijk.

+1 :cool:

Zo bump jij ff een oud topic!

Ot:ik heb liever groter en buffer. Ik vind t srs mooi en de achterliggende gedachte dat t heel veel moeite en toewijding vraagt om zo'n fysiek te bereiken zegt veel over de persoon zelf imo.

Klopt! Door alle archieven spitten hehe, goed topic deze wel. Wow, dan ben je wel een van de weinige meiden denkik. Veel vrouwen/meisjes van mijn leeftijd vinden dat toch wel echt de max.

Wat vind je dan van bijv. The Rock? Nogmeer massa dan deze gast maar alsnog niet 'too much'

Ik vind zelf dat het wel ter aller tijden atletisch moet blijven, en ik neem aan dat je op wat langere mannen valt aangezien je zelf al 1.77 bent.. :)

Maarja helaas Suzanne dat betekend dus dat wij nooit gaan daten :(

Laatst bewerkt:
4760386-shirtless-bodybuilder-am-strand-mit-felsen-und-meer.jpg

Dit is toch wel volmaakt :lick:

Terug
Naar boven