XXL Nutrition

Sticky Dames, wat is jullie visie op het volmaakte mannenlichaam?

Bezoekers in dit topic

Ik voel me altijd gay als ik naar die foto's bovenaan de pagina kijk :windup:
 
Wtf, die pens :eek:
En welke benen ? :P
Waar heeft hij zijn lats verstopt :P

@DW, Goeie zaak dat hij je steunt met alles.
Bedoelde het niet lullig vond alleen wel grappig te lezen xD

Ik wilde net hetzelfde zeggen over die Daniel ;)

Enne: wat je mooi vindt en thuis hebt daar zit nog wel eens verschil tussen... (bij mannen ook nogal vaak!)
 
Ik wilde net hetzelfde zeggen over die Daniel ;)

Enne: wat je mooi vindt en thuis hebt daar zit nog wel eens verschil tussen... (bij mannen ook nogal vaak!)

En bovendien speelt niet alleen het uiterlijk een rol, lijkt mij.
 
En bovendien speelt niet alleen het uiterlijk een rol, lijkt mij.

Iets nieuws is dit.
Je gaat toch geen coïtus hebben met een lelijke vrouw/man?
(als je zelf lelijk bent mayb, maar daar gaan we nu ff niet van uit)
 
En bovendien speelt niet alleen het uiterlijk een rol, lijkt mij.

Iets nieuws is dit.
Je gaat toch geen coïtus hebben met een lelijke vrouw/man?
(als je zelf lelijk bent mayb, maar daar gaan we nu ff niet van uit)

Uiterlijk is niet het belangrijkste - trouwens: mijn vriend is niet lelijk (mooie vent zelfs!), alleen een ontzettende ecto die geen interesse heeft om daar verandering in te brengen. Zo lang ik niet hoef te stoppen met trainen (en alles wat daar bij komt kijken) hoeft hij niet te beginnen ;)
 
zo bedoelde ik het niet.
Je gaat uit of whatever en je ziet een lelijk man/vrouw
dan denk je niet, daar stap ik op af, want het innerlijk zou wel goed zijn
bullshit
uiterlijk kijk je sowieso naar
 
Allereerst, dank voor het antwoord,

Wat betreft nummer 6, hoort toch echt bij elkaar, Frank Zane, hier nog een paar goede fotootjes, 1 van mijn voorbeelden, naast nummer 5, (Maar om dergelijke lichamen te bereiken, moet je toch jaren en jaren trainen en moet je precies weten waar je mee bezig bent...

[Afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat mij betreft is dit het toonbeeld van bodybuilding... Wat er vandaag de dag allemaal op het podium staat, heeft wat mij betreft, weinig meer met bodybuilding van doen, omdat de balans in de lichamen ver te zoeken is... Spieren worden helemaal uit hun verband getrokken en buitensporig opgeblazen.

Gelukkig hebben we een paar voorbeelden zoals het wel kan zijn.

vond zane altijd een mooi lichaam, mijn streven toch wel !! maar..... voor een mr.o vond ik em altijd te weinig massa hebben.

daar in tegen vond kev altijd de toonbeeld voor bodybuilding, die man had altijd een mooi goed geproportionele lichaam:

under21f.jpg


---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Iets nieuws is dit.
Je gaat toch geen coïtus hebben met een lelijke vrouw/man?
(als je zelf lelijk bent mayb, maar daar gaan we nu ff niet van uit)

ik ben zelf niet lelijk maar ook niet knap ofzo.

maar heb toch wel heel wat lelijke vrouwen gehad, de ratio lelijke/mooie vrouwen die ik in me bed gehad heb is toch wel 80/20 op mijn minst.
mannen leggen de lat niet zo hoog als de vrouwen als het om intieme contact gaat
 
vin diesel overrated idd..maarja de chicks zeggen het
goed voor alle gespierde kaalkoppies in nl..zijn er best veel (ja was er ook altijd 1..nu even weer wat haar). missen de meesten alleen nog de vin diesel stem
en een gorgelende V8 met Nitrous
 
vin diesel overrated idd..maarja de chicks zeggen het
goed voor alle gespierde kaalkoppies in nl..zijn er best veel (ja was er ook altijd 1..nu even weer wat haar). missen de meesten alleen nog de vin diesel stem
en een gorgelende V8 met Nitrous

Ach, smaken verschillen. Niet alle 'chicks' zeggen het namelijk.
 
[Link niet meer beschikbaar]
:)
 
Arnold schwarzenegger nummer 7.
Ik geloof dat de dames geen glimworm willen hebben maar half half.
 
Brad Pitt! Punt, geen discussie mogelijk.

Vind veel boksers en voetballers er ook wel aardig uitzien. Spieren moeten gemaakt zijn om te sporten, niet als doel op zich. Zo'n atletisch lichaam vind ik het mooist.
 
phil heath guns brah
 
Zo zie ik er ongeveer uit;)

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven