Fitness Seller

Sticky Dames, wat is jullie visie op het volmaakte mannenlichaam?

Jij bent toch diegene met die grote mond en geen foto's? Je weet wat je te doen staat. :p

Helaas heren, heb wat jaren geleden al een lange blonde jongen met goddelijk lichaam aan de haak geslagen en die houd ik maar. ;) M'n eigen Doplhie, maar dan van mijn leeftijd.

bezet, close topic.

Mijn visie op het volmaakte mannenlichaam. Ik heb een zwak voor zwaar en groot gebouwde mannen.

AlistairOvereem4.jpg

Overeem is toch stuk groter tegenwoordig dan op die foto ? :P

Brad Pitt! Punt, geen discussie mogelijk.

Vind veel boksers en voetballers er ook wel aardig uitzien. Spieren moeten gemaakt zijn om te sporten, niet als doel op zich. Zo'n atletisch lichaam vind ik het mooist.

Hoe achterlijk is dat niet.. Dus jij vindt krachtsport geen sport dan? Ik zal je anders eens laten meetrainen met mij, misschien dat je het dan plotseling wel een sport vindt.

Damn, heel wat kilo's te gaan nog dan :( :P

Waar een wil is, is een weg! ; )

Lol en brad pitt heeft natuurlijk echt een atletisch gemaakt lichaam:rolleyes:

Hoe achterlijk is dat niet.. Dus jij vindt krachtsport geen sport dan? Ik zal je anders eens laten meetrainen met mij, misschien dat je het dan plotseling wel een sport vindt.
:o Dat was iemands zere been.

Uiteraard is krachtsport ook een sport, maar je krijgt er een andere bouw van als bij veel andere sporten of als je krachttraining alleen ter ondersteuning van een andere sport doet. Krijg niet helemaal onder woorden gebracht wat ik anders bedoel met een atletisch lichaam.

Niet fokken met Brad ;) Het gaat er niet om hoe het bereikt is, het gaat erom hoe het eruit ziet.

Ja en het ziet er niet goed uit.

Hoe onderscheid jij dan een atletisch lichaam en een bb lichaam?

:o Dat was iemands zere been.

Uiteraard is krachtsport ook een sport, maar je krijgt er een andere bouw van als bij veel andere sporten of als je krachttraining alleen ter ondersteuning van een andere sport doet. Krijg niet helemaal onder woorden gebracht wat ik anders bedoel met een atletisch lichaam.

Niet fokken met Brad ;) Het gaat er niet om hoe het bereikt is, het gaat erom hoe het eruit ziet.

Ik zeg ook niets over Brad. Maar imo krijg je van krachtsport geen totaal andere bouw dan van een zogezegd athletische sport. Als je denkt dat Brad nooit in de gym zit dan moet je nog eens goed gaan nadenken.

Al de zogenaamde athletische mannen doen bijna allemaal krachttraining ter ondersteuning van hun sport, en daar komen de atlethische lichamen vandaan.. Je vindt ze gewoon atlethisch omdat ze niet zoveel spiermassa hebben en ook gewoon goed droog staan.

Als je echt atlethenlichamen wilt zien :
art_large_262114.jpg

Enjoy :)

Lorenzzzz: Vind gewoon dat hele massieve en opgepompte niet mooi.

Sommige BBers zien er ook niet slecht uit hoor, maar het is wat mij betreft niet het volmaakte mannenlichaam. Misschien net zoals veel mannen toch kiezen voor een vrouw met wat zachtere vormen.

Baerelle: Maar ik wil best een keer met je trainen hoor :D

Als man zou je eerder kiezen voor grote t**ten en een ronde kont dan voor dat maar dan kleiner, denk dat 't zo ook bij vrouwen werkt hoe breder de man hoe mannelijker.. Er is in beide gevallen natuurlijk wel een grens (Zoals voor mannen lolo ferrari en voor vrouwen jay cutler)

Heel veel vrouwen vinden vin diesel een mooi lichaam hebben dus dat wordt mijn doel voor van de zomer/eind volgend jaar. Kale kop staat mij verder niet:p

Je hebt vrouwen die vallen op skinny dudes of dudes die nog echt van die kindjes figuur hebben. De meeste vrouwen willen gewoon lichtelijke gespierde man met veel zelfvertrouwen. De meeste vrouwen vallen overigens niet echt op flink gespierd. Ik weet iig wel mijn droom fysiek en dat is het belangrijkste.

Lorenzzzz: Vind gewoon dat hele massieve en opgepompte niet mooi.

Sommige BBers zien er ook niet slecht uit hoor, maar het is wat mij betreft niet het volmaakte mannenlichaam. Misschien net zoals veel mannen toch kiezen voor een vrouw met wat zachtere vormen.

Baerelle: Maar ik wil best een keer met je trainen hoor :D

Ik snap je punt zeker wel hoor ;). Maar je verwoord jezelf niet zo goed.

Je bedoelt iig gewoon dat je niet op overdreven veel massa valt. Anders moet je greg plitt eens opzoeken, ook een bodybuilder, maar misschien dat je dan beseft dat die atlethische lichamen eigenlijk gewoon licht gespierde en droge varianten zijn van de bodybuilders :P.

Ik zou persoonlijk ook geen huge-fysiek willen, eerder een atlethisch fysiek, ergens tussenin. Maar er mag zeker wat massa aanwezig zijn.

Maargoed ik heb respect voor je keuze hoor, alleen zijn krachtsporters ook gewoon sporters en hebben ze in principe ook een atlethisch lichaam :p, al vind ik ook dat je dat van de pro's niet meer kan zeggen.

Haha, thx ;).

Terug
Naar boven