- Waardering
- 1.015
stfu doph is 1,92. foking vrouwen weten nergens iets van af.
yeah, er is nog hoop!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stfu doph is 1,92. foking vrouwen weten nergens iets van af.
Jij bent toch diegene met die grote mond en geen foto's? Je weet wat je te doen staat.
Helaas heren, heb wat jaren geleden al een lange blonde jongen met goddelijk lichaam aan de haak geslagen en die houd ik maar.M'n eigen Doplhie, maar dan van mijn leeftijd.
Brad Pitt! Punt, geen discussie mogelijk.
Vind veel boksers en voetballers er ook wel aardig uitzien. Spieren moeten gemaakt zijn om te sporten, niet als doel op zich. Zo'n atletisch lichaam vind ik het mooist.
Klopt! Hoe groter hoe beter...Overeem is toch stuk groter tegenwoordig dan op die foto ?![]()
Hoe achterlijk is dat niet.. Dus jij vindt krachtsport geen sport dan? Ik zal je anders eens laten meetrainen met mij, misschien dat je het dan plotseling wel een sport vindt.
Dat was iemands zere been.
Het gaat er niet om hoe het bereikt is, het gaat erom hoe het eruit ziet.Dat was iemands zere been.
Uiteraard is krachtsport ook een sport, maar je krijgt er een andere bouw van als bij veel andere sporten of als je krachttraining alleen ter ondersteuning van een andere sport doet. Krijg niet helemaal onder woorden gebracht wat ik anders bedoel met een atletisch lichaam.
Niet fokken met BradHet gaat er niet om hoe het bereikt is, het gaat erom hoe het eruit ziet.

Oh.denk dat 't zo ook bij vrouwen werkt hoe breder de man hoe mannelijker...

Lorenzzzz: Vind gewoon dat hele massieve en opgepompte niet mooi.
Sommige BBers zien er ook niet slecht uit hoor, maar het is wat mij betreft niet het volmaakte mannenlichaam. Misschien net zoals veel mannen toch kiezen voor een vrouw met wat zachtere vormen.
Baerelle: Maar ik wil best een keer met je trainen hoor![]()
. Maar je verwoord jezelf niet zo goed.
.
, al vind ik ook dat je dat van de pro's niet meer kan zeggen.
.