MuscleMeat

Dames, wat vind de gemiddelde vrouw mooi aan een atletische man?

Ik vind het best wel interessant, als vrouwen op tv een gespierde man zijn zegt de meerderheid dat ze het superknap vinden, maar wanneer ze er in real life mee geconfronteerd worden knappen ze af, iemand daar een verklaring voor?

Meeste vrouwen weten gewoon niet waar ze over praten. ALs je een brede gast bent met kleren aan vinden ze dat vaak niet zo interessant. Maar als je op het strand dan je shirt uitrekt en je hebt goede abs, dikke gespierde benen en goede armen vinden ze dat echt wel mooi. Als je aan vrouwen vraagt of ze bbérs mooi vinden dan denken hun natuurlijk meteen aan het type Marcus Ruhl maar er zit echt wel een tussenweg in.

Johny zei:
Meeste vrouwen weten gewoon niet waar ze over praten. ALs je een brede gast bent met kleren aan vinden ze dat vaak niet zo interessant. Maar als je op het strand dan je shirt uitrekt en je hebt goede abs, dikke gespierde benen en goede armen vinden ze dat echt wel mooi. Als je aan vrouwen vraagt of ze bbérs mooi vinden dan denken hun natuurlijk meteen aan het type Marcus Ruhl maar er zit echt wel een tussenweg in.
En zo zit het.

Johny zei:

Idd bench, zo is dat!

Ik vond laatst deze kerel, en ik vind hem zelf ook wel mooi (afgezien van de achterblijvende rug ontwikkeling). Een mooi realistisch streven voor eend. :)

And guess, het merendeel van de vrouwen vind het "een mooie man" tot aan "zwaar lekker ding" toe.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De man zal hier geen wedstrijden mee winnen, maar is toch zeker een stuk huger en strakker dan de gemiddelde man.

Johny zei:

Neeman om benen geven ze geen klote.
Ze willen een Jim.. dat is gespierd zat voor ze.

Mars zei:
Neeman om benen geven ze geen klote.
Ze willen een Jim.. dat is gespierd zat voor ze.

Zou je nog tegenvallen. Veel vrouwen vinden gespierde benen sexy! Maar dan moet je ze wel laten zien natuurlijk en dat gaat vaak moeilijk (er hangt daar een derde been volgens mij ???).

Verder geven vrouwen er ook niet om of je nou retedroog staat, of gewoon flink breed bent met 14%. Ze vinden het geweldig om een brede vent te hebben en degene die erover b**chen zijn jaloers dat ze zelf geen vent hebben met een lichaam wat onderhouden wordt!

Thanx Tractor voor je feel good post lolll :D

DutchVince zei:
Ik heb nix met grote t**ten: doe mij maar maatje B.
Ik val trouwens meer op billen... :D

Precies, ik heb het helemaal niet op dat tiepje 1.80 lang, dikke siliconen t**ten, geblondeerd haar en huidkankerbruin. Geef mij maar een klein bleek mager meisje, met scherpe contouren en goede verhoudingen en dan liefst aziatisch of zuid europees of zo. Zo is het ook met vrouwen, sommige houden van een type bb, anderen van een type marathonloper et cetera.

Maar euh, mijn dochter is ook een zeurpietje hoor, weet zij veel. Die vindt míjn BF percentage nu te laag. Ik zie er te afgetraind uit. Ja me rug! Dus je moet wel een strakke buik hebben maar niet te veel trainen want anders krijg je een afgetrainde kop of zo? Ach vrouwen, willen altijd alles tegelijkertijd voor de laagste inspanning. En maar zeuren en zeiken. Vervelend soort wezens zijn het. Boycotten die creaturen die ons een rib gekost hebben!

sp-801 zei:
bleek en zuid europees/aziatisch gaan niet zo goed samen he :rolleyes:

Wel waar, kan wel! Japanse meisjes bijvoorbeeld. En niet iedereen in Zuid Europa is zo gek als mij hollanders dat we uren in de zon zitten om huidkanker te krijgen.

jay_c zei:
MMM ben het niet mee eens met diegenen die zeggen dat je niet voor de vrouwen traint....
Ik denk dat jullie het er wel mee eens zijn dat jullie er aantrekkelijk voor de vrouwen uit willen zien toch?
Dus dat snap ik even niet..

Reacties graag :D

Denk je nou echt dat ik 5 maal per week ga staan zweten om er goed uit te zien voor de vrouwen.

uruk-hai zei:
Denk je nou echt dat ik 5 maal per week ga staan zweten om er goed uit te zien voor de vrouwen.

Idd, als je het voor de vrouwen doet dan kan je het beste nix vreten en alleen buikspieren trainen.

Als je veel vrouwen etc wilt regelen dan is op de eerste plaats je game belangrijk. Kijk een keer rond in een club, t zijn meestal de normale gasten die schijt hebben aan meningen van anderen die met de mooiste vrouwen staan. De toffe playaz etc zijn zo op hun uiterlijk gefixeerd dat ze nooit scoren en alleen maar mooi kunnen zijn. T gaat om de mentaliteit die je hebt. Een normaal persoon die weet in te spelen op een vrouw zal in de ogen van een vrouw aantrekkelijker zijn dan Brad Pitt. Natuurlijk is er goed uitzien een pluspunt, maar meer een extra. Als t van binnen niet goed zit
, als je geen basis hebt dan kan niets je helpen.
Dus trainen voor de vrouwen omdat je aan je extra's werkt is oke, maar dat mag niet de enige reden zijn.

Terug
Naar boven