Santoz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mars zei:
En zo zit het.Johny zei:Meeste vrouwen weten gewoon niet waar ze over praten. ALs je een brede gast bent met kleren aan vinden ze dat vaak niet zo interessant. Maar als je op het strand dan je shirt uitrekt en je hebt goede abs, dikke gespierde benen en goede armen vinden ze dat echt wel mooi. Als je aan vrouwen vraagt of ze bbérs mooi vinden dan denken hun natuurlijk meteen aan het type Marcus Ruhl maar er zit echt wel een tussenweg in.
Johny zei:Meeste vrouwen weten gewoon niet waar ze over praten. ALs je een brede gast bent met kleren aan vinden ze dat vaak niet zo interessant. Maar als je op het strand dan je shirt uitrekt en je hebt goede abs, dikke gespierde benen en goede armen vinden ze dat echt wel mooi. Als je aan vrouwen vraagt of ze bbérs mooi vinden dan denken hun natuurlijk meteen aan het type Marcus Ruhl maar er zit echt wel een tussenweg in.

Johny zei:Meeste vrouwen weten gewoon niet waar ze over praten. ALs je een brede gast bent met kleren aan vinden ze dat vaak niet zo interessant. Maar als je op het strand dan je shirt uitrekt en je hebt goede abs, dikke gespierde benen en goede armen vinden ze dat echt wel mooi. Als je aan vrouwen vraagt of ze bbérs mooi vinden dan denken hun natuurlijk meteen aan het type Marcus Ruhl maar er zit echt wel een tussenweg in.
Mars zei:Neeman om benen geven ze geen klote.
Ze willen een Jim.. dat is gespierd zat voor ze.
).DutchVince zei:Ik heb nix met grote t**ten: doe mij maar maatje B.
Ik val trouwens meer op billen...![]()
Marc We zei:Geef mij maar een klein bleek mager meisje, met scherpe contouren en goede verhoudingen en dan liefst aziatisch of zuid europees of zo.

Marc We zei:Geef mij maar een klein bleek mager meisje, met scherpe contouren en goede verhoudingen en dan liefst aziatisch of zuid europees of zo.

Geef mij maar een klein bleek mager meisje, met scherpe contouren en goede verhoudingen en dan liefst aziatisch of zuid europees of zo.

sp-801 zei:bleek en zuid europees/aziatisch gaan niet zo goed samen he![]()
jay_c zei:MMM ben het niet mee eens met diegenen die zeggen dat je niet voor de vrouwen traint....
Ik denk dat jullie het er wel mee eens zijn dat jullie er aantrekkelijk voor de vrouwen uit willen zien toch?
Dus dat snap ik even niet..
Reacties graag![]()
uruk-hai zei:Denk je nou echt dat ik 5 maal per week ga staan zweten om er goed uit te zien voor de vrouwen.
Mars zei:Idd, als je het voor de vrouwen doet dan kan je het beste nix vreten en alleen buikspieren trainen.
eduardjanssen zei:
Mars zei:Neeman om benen geven ze geen klote.
Ze willen een Jim.. dat is gespierd zat voor ze.