AndroidHealthClinic

Contest Log Danny'z Contestlog 2014

• Topic Starter Topic Starter
In! Goede opbouw.

Wat voor warming up/stabilitite oefening doe je nu voor je schouders? I.v.m je vorige schouder blessure

Welkom!

Ik doe momenteel nu veel rotator cuff oefeningen en alles waar m'n schouder nu pijn doet mijd ik. Dat klinkt heel logisch maar ik heb veel te lang dóór die pijn heen getraind.

De blessure die ik overigens had was een beknelde zenuw in mijn linkerschouder (wat ervoor heeft gezorgd dat de rotator cuff kop die aan de achterkant van je schouder zit (bij het schouderblad) geheel gekrompen was.
Tevens had ik tijdens de behandeling daarvan een slijmbeursontsteking in dezelfde schouder gekregen.
Heb er ook cortisonen in gespoten gekregen toentertijd.

In. Btw Danny, ik kom volgende maand trainen bij ClubFit. Voor het eerst na bijna drie jaar weer zelf een dumbbell liften. De rollen zijn nu wel heel erg omgedraaid i.v.t. 5 jaar geleden. Ik wens je succes vent. Je fysiek is geniaal bruut

I'm in!

In. Btw Danny, ik kom volgende maand trainen bij ClubFit. Voor het eerst na bijna drie jaar weer zelf een dumbbell liften. De rollen zijn nu wel heel erg omgedraaid i.v.t. 5 jaar geleden. Ik wens je succes vent. Je fysiek is geniaal bruut

Goed jou hier te zien en binnenkort dus ook bij ClubFit!

Goed jou hier te zien en binnenkort dus ook bij ClubFit!

Zeker! De enige reden dat ik hier nog eens post is vanwege je inschrijving. En sommige andere personen die nog wat zinnigs te melden hebben. Ik laat t je wel even weten via FB of iets dergelijks wanneer ik daar start. Zal verder je log niet vuiler maken.

Succes

Wat een basis om mee te doen. Ik ga je volgen! Succes.

Zeker! De enige reden dat ik hier nog eens post is vanwege je inschrijving. En sommige andere personen die nog wat zinnigs te melden hebben. Ik laat t je wel even weten via FB of iets dergelijks wanneer ik daar start. Zal verder je log niet vuiler maken.

Succes

Dank! Ik zal je mijn gameplan in de gym wel uitleggen.

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Wat een basis om mee te doen. Ik ga je volgen! Succes.

Welkom en dank voor het compliment!

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Vanochtend ontbeten met 5 hele eieren. Ik ben niet zo'n fan van carbs om de dag mee te beginnen.

Vandaag staan de lower back, hamstrings en kuiten op het programma :D
Mijn pre workout meal:

-Blikje tonijn
-30gr amandelpasta

Ook vóór de training vind ik carbs niet zo prettig. Geeft me al gauw een bloated gevoel tijdens de training.

2cdz6h3.png

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

19-06-2014

Lower back, Hamstrings & Kuiten

Deadlift:

10x60kg
8x100kg
5x140kg
5x170kg
3x200kg
1x210kg
15x140kg

Hyperextensions:

10x BW+10kg
8x BW+10kg
10x BW

Seated leg curl (één been)

15x30kg
12x35kg
10x40kg

Laying leg curl:

10x15kg
12x15kg
9x15kg

Romanian deadlift:

10x60kg
8x60kg
8x60kg

Seated calf raises (30 reps total)

3 sets van 10x40kg

Standing calf raises (30 reps total)

6 sets van 5x80kg

Calfs op de leg press (30 reps total)

2 sets van 15x40kg

Fijne training!
Deadlift doe je die overhand grip, hookgrip of mixed grip?
Weet dat ze daar geen magnesium hebben en dacht te lezen dat je sowieso geen straps gebruikt ;)

Fijne training!
Deadlift doe je die overhand grip, hookgrip of mixed grip?
Weet dat ze daar geen magnesium hebben en dacht te lezen dat je sowieso geen straps gebruikt ;)

Tot de 170kg heb ik gewoon overhand grip gebruikt. Vanaf dát setje toch met straps gewerkt aangezien m'n onderarmen genoeg werk krijgen met de rug training en tevens morgen met armen.

Tot de 170kg heb ik gewoon overhand grip gebruikt. Vanaf dát setje toch met straps gewerkt aangezien m'n onderarmen genoeg werk krijgen met de rug training en tevens morgen met armen.

Ja, vrij logische keuze dan ook wel.
Anders verzuren je onderarmen alleen maar wat je verdere training nadelig kan beïnvloeden!

Danny, beest! Goed dat je je hebt ingeschreven! Ben benieuwd naar eindresultaat!

IN! :D

:eek: die foto
ik knipperde twee keer met mijn ogen en checkte je leeftijd

bruut hoor!
succes

Ja, vrij logische keuze dan ook wel.
Anders verzuren je onderarmen alleen maar wat je verdere training nadelig kan beïnvloeden!

Precies! Wanneer ik rug (boven- of onderkant) train moet de rug ook echt de reden zijn waarom ik faal op een bepaalde oefening. Ik heb voor m'n gevoel niet alles eruit gehaald wanneer ik op moet geven vanwege bijv de grip.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

:eek: die foto
ik knipperde twee keer met mijn ogen en checkte je leeftijd

bruut hoor!
succes

Danny, beest! Goed dat je je hebt ingeschreven! Ben benieuwd naar eindresultaat!

IN! :D

Bedankt dames! Ik doe er alles aan het eindresultaat zo optimaal mogelijk te krijgen.

Flinke deadlift man !! Mooi om te lezen dat er kuit apparaten zijn :D ook een donkey calf ? Vast niet he

Beter dan niets, gaat lekker man. Nog paar updates ?

Beter dan niets, gaat lekker man. Nog paar updates ?

Ik eet momenteel op onderhoud. Vanaf Juli zal ik de carbs weer iets omlaag gooien en wat cardio in m'n schema doen.

EKV verhoudingen zijn momenteel:

260 / 400 / 90

Dit is dus ook zo ongeveer mijn onderhoudsniveau.

Netjes man.. Avatar trekt behoorlijk de aandacht! Ik ga je volgen ;)

Ik ben vooral benieuwd naar je laatste paar dagen. Heb je je al eens eerder zo voorbereid op een shoot / wedstrijd?

Netjes man.. Avatar trekt behoorlijk de aandacht! Ik ga je volgen ;)

Ik ben vooral benieuwd naar je laatste paar dagen. Heb je je al eens eerder zo voorbereid op een shoot / wedstrijd?

Welkom!

Ik heb me eerlijk gezegd nog nooit voorbereid op een shoot of wedstrijd. Dit is ook het eerste jaar dat ik onder de 10% vet ben gekomen.
Ik ben al druk bezig om de laatste dagen/weken te plannen. Ik wil niets aan de toeval overlaten.

Terug
Naar boven