MuscleMeat

Dansen tijdens uitgaan

• Topic Starter Topic Starter
Je moet ook niet TE VEEL zuipen he, gewoon een beetje om die "buzz" te krijgen. Die lekkere stoot van zelfvertrouwen. :D
Dan ga je 't dansvloer op, en schuur je die slettenbillen helemaal stuk..:D

Je hebt wel gelijk, maar dalijk denkt dat grietje van 'wat is hij aan het doen?' ik ken die moves niet, ik weet niet hoe ik tegen haar bil moet rijen op de beat..

Hahahah nee vriend dat gaat te ver

gast, als je geen ritme hebt en niet kan dansen, doe het dan niet en werk lekker aan je social skills. als ik zo'n pipo zie dansen, dan heb ik de avond van mijn leven:roflol:

de meesten gaan hier zeker niet uit? respect hoor als je op vrijdagavond met je kwark op de bank hangt.. maar ik wil graag chicks scoren.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

gast, als je geen ritme hebt en niet kan dansen, doe het dan niet en werk lekker aan je social skills. als ik zo'n pipo zie dansen, dan heb ik de avond van mijn leven:roflol:

ja dat moet ik doen.. ik kan niet met ieder persoon in een club een praatje maken. en als je vrienden niets te melden hebben met je toch iets doen ipv een beetje stil staan?

hoe kan ik het beste werken aan social skills?

de meesten gaan hier zeker niet uit? respect hoor als je op vrijdagavond met je kwark op de bank hangt.. maar ik wil graag chicks scoren.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

ja dat moet ik doen.. ik kan niet met ieder persoon in een club een praatje maken. en als je vrienden niets te melden hebben met je toch iets doen ipv een beetje stil staan?

Een profiel aanmaken op ellegirl forum.

wat zit je dan te lullen met je "dansen" knul? tjek anders vilmpies op youtube en leer da die moefs, dan ben je eg de sjit. jwz!!

jij bent toch bezig met pickup. dat zou jij het beste moeten weten;)

Een profiel aanmaken op ellegirl forum.

ik vind het al erg genoeg dat ik zoiets op een forum vraag.. uit de reacties blijkt wel waarom. ik ga sowieso niet op een meisjesforum kijken.

Ey clein, heb je weleens so you think you can dance gekeken? Dansen doet het goed bij vrouwen. natuurlijk hoef ik niet zo gay te dansen als die mannen daar, maar een beetje ritme showen enzo kan toch wel? Moves moet je wel leren lijkt me..

Jou pprobleem is dat je je teveel zorgen maakt over wat anderen van je denken.

Hey wat is mis mee als je vrijdag alleen op de bank ligt met je kwarkie :( ??
Ik heb gister al gescoord, ik mag dat :rolleyes:

Ontopic: Volgens mij heb je gewoon een gebrek aan zelfvertrouwen goos,
als je niet kunt dansen en niet echt een gevoel voor ritme hebt, oke.
Maar als je hier vraagt hoe je kan werken aan je social skills ken je beter je thuis blijven en genieten van je kwark terwijl je naar Rom-Kom avond op rtl5 kijkt..:rolleyes: (Als je chicks wil "scoren", moet je eerst zelfvertouwen hebben)

ik vind het al erg genoeg dat ik zoiets op een forum vraag.. uit de reacties blijkt wel waarom. ik ga sowieso niet op een meisjesforum kijken.

Ey clein, heb je weleens so you think you can dance gekeken? Dansen doet het goed bij vrouwen. natuurlijk hoef ik niet zo gay te dansen als die mannen daar, maar een beetje ritme showen enzo kan toch wel? Moves moet je wel leren lijkt me..

je hebt ritme of je hebt geen ritme. als je het niet hebt, zal het ook nooit "natuurlijk" overkomen. als ik je zou zien, zou ik het alleen maar grappig vinden, maar ergens wel schattig omdat je zo je best doet. maar aantrekkingskracht bij chicks: no way!!!

Heeft nog niet genoeg geholpen, kan het nog niet inbrengen in 'the field'.

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

heb je goed gezien kerel.

tsja, dan moet je meer gaan oefenen.

TinniPunani ff serieus gast, je moet beetje indimmen :') Ik bedoel, er is redelijk wat goed advies in dit topic voorbijgekomen(Lees: drinken). En als iemand een fcking joke maakt space je 'm, naja, waren wel een x-aantal minuten vol plezier voor mij :D

Kijk, ik heb wel zelfvertrouwen. Ik wil dit vergroten door te gaan trainen en een mooi fysiek te maken (jammer dat op een board bijna niemand advies geeft hierbij)

Als je kan dansen, of leert dansen, kan je dat lekker doen in een club en daar krijg je ook zelfvertrouwen van. Als je danst, straal je zelfvertrouwen uit. Ik ben gewoon bang mezelf voor lul te zetten en het tegenstelde effect te bereiken..

Voor iemand die te bang is om te dansen, te bang is om andere mensen aan te spreken en te bang is om een meisjesforum te bezoeken heb je best een attitude, vriend :roflol:

Ja in principe ben je gewoon een kneus.

Jou pprobleem is dat je je teveel zorgen maakt over wat anderen van je denken.

+1

precies, **** anderen en als je niet kan dansen, so what. dan moet je juist gebruik maken van je sterke kwaliteiten. maar aangezien je daar nog aan moet werken, zou ik eerst dat doen voordat je naar de volgende level gaat.

Door die attitude heb ik wel wat reacties gehad op mijn topic.. 'vriend'.

En ik wil mijn tijd ook niet verdoen op een ****ing meisjesforum..

Terug
Naar boven