Fitness Seller

Dansen tijdens uitgaan

Emo shit hier

• Topic Starter Topic Starter
Zo'n AFC als Ronniej ben ik dan weer neit he.

revenge of the clones!

hebben jullie eigenlijk wel enig verstand van het builden van de body?

nee dat heb ik niet. vind je mijn voedingsschema goed ofzo?

Ik vind dat we per persoon 5 euro moeten ontvangen van T voor het opsporen van die trollen/kloons. We kunnen ze gewoon ruiken klaas.

wil jij je tijd verdoen met het opsporen van een kloon? ik zal alvast melden dat ik geen kloon ben.. ik lees wel wat langer mee dan dat ik geregistreerd sta. nu weet ik ook weer waarom ik me eigenlijk nooit geregistreerd heb..

Ik vind dat we per persoon 5 euro moeten ontvangen van T voor het opsporen van die trollen/kloons. We kunnen ze gewoon ruiken klaas.

Het is ook niet bepaald 'rocketscience', Xtralarge.

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

wil jij je tijd verdoen met het opsporen van een kloon? ik zal alvast melden dat ik geen kloon ben.. ik lees wel wat langer mee dan dat ik geregistreerd sta. nu weet ik ook weer waarom ik me eigenlijk nooit geregistreerd heb..

Heb je er spijt van?

nee hoor, k vond het wel leuk je tijd te verdoen

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

topic loopt storm zeg. ik heb hier al meer advies gehad dan in mijn voedingstopic. en dat is toch waar het forum om draait, lol.

Als ik in the mood ben dans ik op alles.

Maar ik prefereer toch liever de hardere sTen omdat het gewoon een stuk explosiever is.
Ik snap bijvoorbeeld ook nooit hoe mensen helemaal los kunnen gaan op softe minimal techno. Het kan chill zijn, maar ik kan er niet los op gaan.

Schranz of hardcore daarintegen.

Terug
Naar boven