Fitness Seller

Dansen tijdens uitgaan

• Topic Starter Topic Starter
+1

precies, **** anderen en als je niet kan dansen, so what. dan moet je juist gebruik maken van je sterke kwaliteiten. maar aangezien je daar nog aan moet werken, zou ik eerst dat doen voordat je naar de volgende level gaat.

bedankt Clein.

Als je m'n spatische bewegingen dansen kan noemen, dan wel ja.
Overigens ben ik nooit nuchter als ik ga 'dansen'.

Dan is het misschien een tijd om voor jezelf een feestje te gaan bouwen in plaats van het voor een ander gezellig maken. Wees gewoon jezelf! Doe wat jij wil op een avondje stappen en niet wat je denkt te moeten doen voor een ander...

En trouwens.. jezelf anders voordoen op de dansvloer, je weet het he.. Dansen is een verticale uiting van een horizontaal verlangen! Dus met doen alsof je kan dansen, valt het je meiden weer zo tegen in bed, kan je daar weer een topic over openen, doet het ook goed op dit forum schat ik in...:rolleyes:

ook niet wat ik gehoopt had nee. blijkbaar zitten er nog meer kneuzen hier die niet kunnen dansen of uberhaupt niet uitgaan. :D

IK GA HELEMAAL LOS ALTIJD!

Ik ben ****ing goed enzo

doei,
Ron

Kan je beter wel doen, hier ben je van negatieve waarde met zo'n attitude...

Dan is het misschien een tijd om voor jezelf een feestje te gaan bouwen in plaats van het voor een ander gezellig maken. Wees gewoon jezelf! Doe wat jij wil op een avondje stappen en niet wat je denkt te moeten doen voor een ander...

En trouwens.. jezelf anders voordoen op de dansvloer, je weet het he.. Dansen is een verticale uiting van een horizontaal verlangen! Dus met doen alsof je kan dansen, valt het je meiden weer zo tegen in bed, kan je daar weer een topic over openen, doet het ook goed op dit forum schat ik in...:rolleyes:

Hey, ik dans als een mong**l, maar vrouwen klagen niet over mijn prestaties in bed heur!:rolleyes:

als de dame in kwestie uiteindelijk in bed beland is het een geslaagde avond gweest. ook al heb ik mijn dans of ritme gefaket. Want iedereen die kan dansen kan dat natuurlijk al vanaf geboorte.. :rolleyes:

Kijk, ik heb wel zelfvertrouwen. Ik wil dit vergroten door te gaan trainen en een mooi fysiek te maken (jammer dat op een board bijna niemand advies geeft hierbij)

Als je kan dansen, of leert dansen, kan je dat lekker doen in een club en daar krijg je ook zelfvertrouwen van. Als je danst, straal je zelfvertrouwen uit. Ik ben gewoon bang mezelf voor lul te zetten en het tegenstelde effect te bereiken..

:roflol:

het al bekende: "met een super gruwelijk fysiek kan ik alle chicks regelen":roflol:

als ik jou was zou ik eerst aan mijzelf werken. je bent bezig met andere factoren, terwijl het probleem je kern is.

Damn, amuseer je gewoon en als je echt 'chicks wilt scoren'. Ga gewoon bij elk meisje gaan proberen. Als het bij 10 niet lukt, en bij de elfde wel... dan heb je toch je doel bereikt?

:roflol:

het al bekende: "met een super gruwelijk fysiek kan ik alle chicks regelen":roflol:

als ik jou was zou ik eerst aan mijzelf werken. je bent bezig met andere factoren, terwijl het probleem je kern is.

Dat denk ik niet.. ik denk wel dat een mooi gezond fysiek je persoonlijk een eh.. boost geeft. meer zelfvertrouwen, lekkerder in je vel. Dat is dus een van mijn problemen ofzo.

Meisjes zullen niet snel van je houden als je niet eerst van jezelf houdt dude, en jezelf is meer dan je fysiek.

****ing hell, lekker emo weer, en m'n trainingsmaat is al een half uur te laat potverdomme!

wees niet bang om een emo te zijn kerel, andere mensen helpen is atlijd goed.

Zullen we een keer samen dansen, TinniPunani? :o

Als je me wilt leren dansen prima, maar ik ga jou niet schuren en jij mij ook niet. Gay zijn is oke, maar zet mij alvast uit je hoofd.

Terug
Naar boven