Door die attitude heb ik wel wat reacties gehad op mijn topic.. 'vriend'.
Een tragisch ongeluk langs de snelweg trekt ook veel bekijks, vriend

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door die attitude heb ik wel wat reacties gehad op mijn topic.. 'vriend'.

+1
precies, **** anderen en als je niet kan dansen, so what. dan moet je juist gebruik maken van je sterke kwaliteiten. maar aangezien je daar nog aan moet werken, zou ik eerst dat doen voordat je naar de volgende level gaat.
En ik wil mijn tijd ook niet verdoen op een ****ing meisjesforum..

Dan is het misschien een tijd om voor jezelf een feestje te gaan bouwen in plaats van het voor een ander gezellig maken. Wees gewoon jezelf! Doe wat jij wil op een avondje stappen en niet wat je denkt te moeten doen voor een ander...
En trouwens.. jezelf anders voordoen op de dansvloer, je weet het he.. Dansen is een verticale uiting van een horizontaal verlangen! Dus met doen alsof je kan dansen, valt het je meiden weer zo tegen in bed, kan je daar weer een topic over openen, doet het ook goed op dit forum schat ik in...![]()

Dan is het misschien een tijd om voor jezelf een feestje te gaan bouwen in plaats van het voor een ander gezellig maken. Wees gewoon jezelf! Doe wat jij wil op een avondje stappen en niet wat je denkt te moeten doen voor een ander...
En trouwens.. jezelf anders voordoen op de dansvloer, je weet het he.. Dansen is een verticale uiting van een horizontaal verlangen! Dus met doen alsof je kan dansen, valt het je meiden weer zo tegen in bed, kan je daar weer een topic over openen, doet het ook goed op dit forum schat ik in...![]()

Kijk, ik heb wel zelfvertrouwen. Ik wil dit vergroten door te gaan trainen en een mooi fysiek te maken (jammer dat op een board bijna niemand advies geeft hierbij)
Als je kan dansen, of leert dansen, kan je dat lekker doen in een club en daar krijg je ook zelfvertrouwen van. Als je danst, straal je zelfvertrouwen uit. Ik ben gewoon bang mezelf voor lul te zetten en het tegenstelde effect te bereiken..

ik wil jouw wel eens RL meeten gek ff moves showen , jeweetwelchickies diggen dat , ts kijk jonge zo moet dat connecties , puur conecties , dat is de key.IK GA HELEMAAL LOS ALTIJD!
Ik ben ****ing goed enzo
doei,
Ron
het al bekende: "met een super gruwelijk fysiek kan ik alle chicks regelen"
als ik jou was zou ik eerst aan mijzelf werken. je bent bezig met andere factoren, terwijl het probleem je kern is.
ik wil jouw wel eens RL meeten gek ff moves showen , jeweetwelchickies diggen dat , ts kijk jonge zo moet dat connecties , puur conecties , dat is de key.