Fitness Seller

Dansen tijdens uitgaan

Je wilt leren dansen op house?
Op house 'dans' je niet, op house bounce je.:D

Gewoon je handen in de lucht en een beetje met je lichaam bewegen als je een goeie beat hoort, op een goed housefeest doet iedereen hetzelfde en let niemand op jou.

Kijk maar eens op youtube videos van grote housefeesten, kan je daar een beetje afkijken.

It's not gay if the balls don't touch.

• Topic Starter Topic Starter
Zit er geen voetenwerk in dan? ik ben 18 en nog nooit op een housefeest geweest.. maar in de discotheek/cafe draaien ze meestal wel wat house enzo.

Hey, ik dans als een mong**l, maar vrouwen klagen niet over mijn prestaties in bed heur!:rolleyes:

Heb je vast een goed a-ritmisch ritme gevoel :p

Maar goed, even serieus ingaan op de vraag van TS;
Ik zou gewoon eens wat moves in huis maken. Neem muziek die je tegenkomt met het uitgaan, bedenk voor jezelf wat er leuk is, kijk om je heen als je dan toch aan die bar hangt waardoor die anderen nou juist wel kunnen dansen en leer dat jezelf aan (als je goed kijkt zijn er niet veel die eigenlijk echt dansen... gewoon beetje ritmisch bewegen, ach, het heet dans!)

Ik heb zelf voorheen aan Body Jam gedaan, een mix van verschillende dans stylen en dit heeft mij toen best wel ritme gevoel gegeven. Nu volg ik Zumba, maar dit zou ik een man niet echt adviseren te gaan dansen met uitgaan... Voor je het weet staan ze achter je te schuren :eek: Maar voor een ritme gevoel te krijgen werkt dat best wel.

Je wilt leren dansen op house?
Op house 'dans' je niet, op house bounce je.:D

Gewoon je handen in de lucht en een beetje met je lichaam bewegen als je een goeie beat hoort, op een goed housefeest doet iedereen hetzelfde en let niemand op jou.

Kijk maar eens op youtube videos van grote housefeesten, kan je daar een beetje afkijken.

So true :roflol: Gaat eigenlijk nergens over, maar meestal ben je er toch niet helemaal 100 bij :o

Jawel! Schuren hoort erbij!

Ik zou gewoon eens wat moves in huis maken. Neem muziek die je tegenkomt met het uitgaan, bedenk voor jezelf wat er leuk is, kijk om je heen als je dan toch aan die bar hangt waardoor die anderen nou juist wel kunnen dansen en leer dat jezelf aan (als je goed kijkt zijn er niet veel die eigenlijk echt dansen... gewoon beetje ritmisch bewegen, ach, het heet dans!)

Ik heb zelf voorheen aan Body Jam gedaan, een mix van verschillende dans stylen en dit heeft mij toen best wel ritme gevoel gegeven. Nu volg ik Zumba, maar dit zou ik een man niet echt adviseren te gaan dansen met uitgaan... Voor je het weet staan ze achter je te schuren :eek: Maar voor een ritme gevoel te krijgen werkt dat best wel.

Wij een keer samen dansen ? :eyebrow: ben af en toe in R'dam namelijk!

tsja, je hebt dansen en dansen. een hark blijft nog steeds een hark:rolleyes:

Punani wil gewoon in zijn smal kontje gedoet worden door een grote lul. Daarom wil hij leren dansen als een lekkere biatch.

Dansen natuurlijk niet geen ritme gevoel. Ik kom niet op plekken waar mensen dansen, alleen op sensation of zoiets maar dan zit ik helemaal nokkie ergens op een bank te trippen.

Tinnipunani van wie ben je nou weer de kloon vieze trol?

Dansen met uitgaan is een must, maar dans niet bij alle nummers die gedraait worden.
vorig jaar kreeg ik een vraag van een nerdje op me opleiding op een introductie feest.
"jonge hoe doe je dat nou zomaar praten met dames.. en waar praat je dan over? ik durf dat echtniet.'' Haha ik heb die jongen dus over zn angst heen geholpen. Alleen hij heeft een blauwtje gelopen.. toen die vertelde dat hij 4/5 uur per dag wow speelt :D :lol:

Terug
Naar boven