AndroidHealthClinic

Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt:S

Ruben Morris

Novice
Waardering
0
beste mensen,

ik heb al meerdere kuurtjes gedaan en vaak zak geinjecteerd etc. maar wat er deze laatste keer nou gebeurde heb ik nog niet mee gemaakt en misschien weet iemand van jullie hier wat meer over.
ik werd dus geinjecteerd, zuiger werd netjes naar achter gehaald en er kwam geen bloed inlopen, dus mijn maat begint rustig in te spuiten. nadat de spuit helemaal leeg was liet hij het netjes even na hangen en toen liep er vervolgens een beetje bloed de naald in en vervolgens zelfs de spuit:S hmmm
zou het kunnen dat er als nog een ader is geraakt ondanks het naar achter halen van de zuiger?? zo ja baale dan voor mij haha:P

Je leeft nog, dus geen probleem.:D
Wss klein bloedvaatje geraakt.

• Topic Starter Topic Starter
ja maar komt het dan niet direct in me bloed baan? dan is het zonde van de spuit toch.
kan ik net zo goed over een paar dagen een nieuwe zetten omdat het dan toch al uit me lijf is.

jij denkt dat je in je bloedbaan prikt en maakt je dan zorgen om het feit dat je een ampulletje kwijt bent??? ^^

hahah ik ken iemand die dat had en had vervolges nergens last van dus, hij zei dat het zonde was van ze ampul en baalde nogal. Verder mankeerde hem helemaal niks dus...maar nu heb ik nog geen antwoord op me vraagje?

als jij in je bloedbaan injecteert merk je dat DIRECT.
je maakt je druk om niets....

kvoelde me daarna ook niet helemaal chill maar dat kan natuurlijk ook kome door de stress die ik ervan kreeg...opvliegers enz maar geen serieuze shit

dan zat je bij een bloedvat oid.. heb ik deze kuur ook 2x gehad. flinke zweet bui, trillerig en bijna KO gaan ;). op het moment schrik je even, maar tis no big deal.

zonde van je injectie is het niet... overdrijven is ook een vak :D

oke dan haha hardcore:P
maar kan je er niet wat meer over vertellen, ik ben niet bekend met dit fenomeen en vind er ook niks over op het internet. je zegt: ''zonde van je injectie is het niet''...in hoeverre is dat waar? ook niet een klein beetje ofzo?

dankjewel voor je aandacht;)

ik weet er verder ook geen ruk van, heb deze ervaring ook pas zeer recent opgedaan ;)

dr zal een heel klein beetje roids 'direct' in je bloedbaan komen, het merendeel zal heus wel in de spier zitten... uiteindelijk moet het toch in je bloedbaan komen, dus ik zie het probleem niet zo...

ik denk dat als het merendeel van een inject direct in je bloedbaan komt je zeker KO gaat en je zeer ziek/misselijk zal worden... op zn minst!

maar helaas, ik ga het niet proberen om 4ml IV te zetten :D

Als je je injecteerd en aspireerd en geen bloed mee hebt, en erna toch bloed eruit spat, wil zeggen dat je tijdens je injectie weg een ader geraakt hebt en doorprikt is, gevolg: fonteintje bloed;)
Heb het zelf ook al ettelijke malen tegengekomen.

idd nix an de hand

okeej dan, en in dat geval...gaat er dan wat roids verloren Cancun? of heb je daar geen weet van. zonde van me shotje dan:P volgende keer payback time als me maatje weer aan de beurt is. zet k die spuit erin en loop gewoon weg staatie daar met die spuit in ze hol:P (hij heeft angst voor naalden)

Terug
Naar boven