AndroidHealthClinic

Geinjecteerd in ader

• Topic Starter Topic Starter
Heren,

Mn conditie is ongelofelijk slecht geworden.. Kan et te maken hebben dat ook ik n beetje verkouden aan het worden ben of denken jullie dat et met mn injectie te maken heb??

Heb binnenkort waarschijnlijk allerlei keuringen waaronder ook conditionele..

Man, ga toch naar een dokter als je niet zeker van je zaak bent. Daar zijn ze voor!

Ik merk wel dat er erg weinig mensen zijn die hier ook maar n beetje verstand van hebben.. Eigenlijk n kwalijke zaak.. We moeten toch weten hoe hier mee om te gaan.. Nu zal et voor mij wel los lopen.. Maar stel dat iemand n flinke dosis in een ader zet..

Ik schaar mezelf ook onder de onwetende hoor!! Begrijp me niet verkeerd..

Ik merk wel dat er erg weinig mensen zijn die hier ook maar n beetje verstand van hebben.. Eigenlijk n kwalijke zaak.. We moeten toch weten hoe hier mee om te gaan.. Nu zal et voor mij wel los lopen.. Maar stel dat iemand n flinke dosis in een ader zet..

iedereen weet dat het natuurlijk extreem gevaarlijk is wanneer dit gebeurd, dus als iemand het overkomt moet hij niet eerst hier rustig gaan discusseren maar gelijk aan de bel trekken bij een arts!!

dat is het enigste advies wat je kan geven, ik denk dat dit nog nooit bij iemand gebeurd is en daarom weten (wij) hier niks vanaf.... (geen ervaringen mee);)

Wat kun je meer doen dan aspireren ?

Niks toch eigenlijk, als je pech hebt heb je pech.hoogtens 2 ml per X is wel veiliger :P

Man man man... go see a doctor!!!!

Heren,

Mn conditie is ongelofelijk slecht geworden.. Kan et te maken hebben dat ook ik n beetje verkouden aan het worden ben of denken jullie dat et met mn injectie te maken heb??

Heb binnenkort waarschijnlijk allerlei keuringen waaronder ook conditionele..

kerel ga zsm naar de dokter man, of nu gelijk naar de huisartsenpost.
Je moet het zekere voor het onzekere nemen

Iemand al eens naar de dokter geweest dan voor zoiets en wat kan hij eraan doen ?

Hoe ik het doe, trek de shizzle op.....er zit een bel in.Ik haal de naald eraf,druk de ubergeile vloeistof tot boven aan de rand, pof een nieuwe naald erop.Druk de laatste lucht eruit en er valt een druppel over de naald,soms zit er dan toch nog een belletje voor waar de naald vast zit maar die spuit ik er gewoon bij in.Kan niet anders....
QUOTE]

Dit gebeurt mij ook regelmatig. Wat ik dan doe is de spuit ondersteboven houden zodat het belletje opstijgd naar de zuiger. Als je dan met prikken de spuit iets schuin naar beneden houd dan blijft ie tegen de zuiger hangen en zal ie uiteindelijk net in het tuitje van de spuit kunnen komen maar nooit in de naald.

Wil je vertellen wat er gebeurden? Ik ben wel benieuwd

Eerst krijg je een chemische smaak in je mond, waarna je mega hard begint te zweten en te hoesten. Daarna voel je je heel grieperig! En de dagen nadien heb je een kriebelende keel als je ademt.

Eerst krijg je een chemische smaak in je mond, waarna je mega hard begint te zweten en te hoesten. Daarna voel je je heel grieperig! En de dagen nadien heb je een kriebelende keel als je ademt.

dus eigenlijk kun je stellen dat alles goed is gegaan als je tijdens je injectie of kort erna geen hoestbui hebt gehad ?

embolie is binnen een paar minuten tot max een uur

Die smaak heb ik niet eens gehad dus valt allemaal wel mee voor mij denk ik..
Zweten en hoesten wel..

Mn conditie is ook al weer wat beter geworden..

Ik heb wel eens een chemische smaak gehad tijdens injecteren, maar ik voelde me wel kiplekker, geen hoestje of iets te bekennen :D

Vaag

Terug
Naar boven