Fitness Seller

Geinjecteerd in ader

Had trouwens wel geaspireerd maar een beetje te veel bewogen

Nu lees ik steeds lucht eruit drukken, das wel een bekend.
Maar als je er dan een nieuwe naald opzet zit er toch ook al weer wat lucht in de nieuwe naald?

Hoe krijgen jullie dit trouwens allemaal voor mekaar, als je toch in je spier prikt en aspireert, kun je toch niet injecteren in een bloedvat ?

Beetje link vind ik dat, aspireren doe ik ook wel eens 2 keer per injectie.

Hoe krijgen jullie dit trouwens allemaal voor mekaar, als je toch in je spier prikt en aspireert, kun je toch niet injecteren in een bloedvat ?

Beetje link vind ik dat, aspireren doe ik ook wel eens 2 keer per injectie.

En dan nog kan het in je bloed komen zoals aronw al verteld. Ook vooral mensen die te vaak op zelfde plek zetten krijgen dit snel. Ligt denk ik aan oplopende scartissue in de spier die de naald veroorzaakt. Waardoor er uiteindelijk wat overloopt in een bloedvat. En voor de 100ste keer tren hoest onstaat niet omdat er wat van dat spul in je bloed komt. Maar door snelle verhoging van een bepaald hormoon waar ik zo niet op de naam van kom en geen zin heb om dat op te zoeken. iig als je tren rechtstreeks in je bloed komt zal dat natuurlijk wel sneller pieken en zo dus indirect dat hoesten veroorzaken maar dat hoeft dus niet altijd zo te zijn. Uiteindelijk kan je van alle injects wel je longen uihoesten als er grote hoeveelheden via je bloed in je longen terecht komen. De topic starter mag nog blij zijn, wat dat betreft.

Nu lees ik steeds lucht eruit drukken, das wel een bekend.
Maar als je er dan een nieuwe naald opzet zit er toch ook al weer wat lucht in de nieuwe naald?

daarom duw je pas de lucht eruit nadat je nieuwe naald erop zet. De olie die langs de naald loopt is meteen een mooi smeermiddel voor je naald.

• Topic Starter Topic Starter
Omfg verkeerd prikken en je kan sterven? Hmmm heb nu wel second thoughts over m'n eerste kuurtje..

Omfg verkeerd prikken en je kan sterven? Hmmm heb nu wel second thoughts over m'n eerste kuurtje..

OMFG 1 verkeerde stuurbeweging in de auto en je kan sterven:rolleyes:

Als gebruikende bber mag er toch wel van je verwacht worden dat je enigzins weet hoe normaal te injecteren..
Tuurlijk kan er iets goed fout gaan maar die kans is zeer te verkleinen als je alles op de juiste manier handeld

Ik haal altijd als ik het spul in de spuit heb zitten de naald eraf, dan druk ik de lucht tot bovenaan eruit.(zodat de vloeistof er bijna uitvalt en zet ik er een nieuwe naald op.Geen belletje meer te zien.

daarom duw je pas de lucht eruit nadat je nieuwe naald erop zet. De olie die langs de naald loopt is meteen een mooi smeermiddel voor je naald.

Ja Sava maar wat jij zegt dat had ie er niet bij gezegd en waarschijnlijk doet ie dat ook niet eens en gaat ie gelijk prikken.

Laatst bewerkt:
Ja Sava maar wat jij zegt dat had arnoldfan niet erbij gezegd en waarschijnlijk doet ie dat ook niet eens en gaat ie gelijk prikken.

Hoe ik het doe, trek de shizzle op.....er zit een bel in.Ik haal de naald eraf,druk de ubergeile vloeistof tot boven aan de rand, pof een nieuwe naald erop.Druk de laatste lucht eruit en er valt een druppel over de naald,soms zit er dan toch nog een belletje voor waar de naald vast zit maar die spuit ik er gewoon bij in.Kan niet anders....

Dus waar jij die wilde verhalen vandaan haalt dat ik de lucht er niet uit haal weet ik niet.

Nee dat komt door al die luchtbelletjes ligt niet aan mij.

Heb het eens aan mijn vriendin gevraagd, die is verpleegster, en ze zegt mij dat als je test met korte esters (zoals bijvoorbeeld in sustanon zit) spuit je altijd moet zorgen dat de naald waarmee je injecteert vers is. Dus zeker geen olie laten lopen over je nieuw opgestoken naald. Dit kan pijnlijke ontstekingen veroorzaken.
Ook is het zo, volgens haar en geloof me ze kent haar vak, dat als je een normale injectie van bijvoorbeeld sust doet (250 mg) en je zet deze in een ader dat dit geen nadelig effect heeft. Enkel wanneer je hoge dosissen tegelijk in je ader zet dan kan dit problemen geven. Lucht inspuiten in een ader kan evenwel, zoals we allemaal wel weten, dodelijk zijn.

Laatst bewerkt:
Longembolie
Als toetje hebben we nog iets anders in petto: de longembolie. Als je tijdens het injecteren de in olie opgeloste groeibevorderaar per ongeluk in een ader spuit, loop je het risico op een longembolie; een gedeelte van je longen kan afsterven of nog erger. Een embolie is een verstopping van een bloedvat door een bloedprop, lucht of een stukje weefsel. In ons geval dus olie of lucht. De olie blokkeert namelijk de kleinere longaderen. Bij langdurige afsluiting krijgt het achterliggende longweefsel onvoldoende zuurstof waardoor de boel afsterft. Een erg gevaarlijke vorm van longembolie is de verstopping die ontstaat op de splitsing van de twee grote longvaten. Dit veroorzaakt namelijk een acuut zuurstoftekort wat onbehandeld tot de dood leidt. Dat is de reden dat je nadat je de naald in de spier hebt gezet je de zuiger even terughaalt. Komt er bloed mee, dan weet je zeker dat je een bloedvat hebt geraakt. Verder is het belangrijk dat alle lucht uit de spuit is verwijderd. Daarom wordt de spuit, nadat de anabolen uit de ampul zijn opgezogen, op zijn kop gehouden met de naald naar boven. Vervolgens wordt er een paar keer tegen de spuit getikt en wordt de zuiger net zolang ingedrukt, totdat er een druppel vloeistof uit de naald komt. Alle lucht is nu uit de spuit verwijderd. Luchtbelletjes in de spuit leiden namelijk ook tot een verstopping als je in een ader injecteert. Het optreden van een verstopping zul je overigens snel merken: binnen een minuut tot hooguit een uur.

Idd wat kriel hierboven al zegt

+

Van verpleegsters heb ik uit meerdere ervaringen geen hoge pet op (niks tegen je vrouwtje hoor). En olie kan zeker wel lekker langs de naald. Behalve als je met andere medicatie dan AAS werkt.. daar mag inderdaad de olie niet (teveel) langs de naald ivm infiltraten.

mijn vrouw is stafverpleegkundige hematologie,en die waarschuwd mij altijd voor embolie.
Ga zeker op safe.Aspireer ALTIJD

mijn vrouw is stafverpleegkundige hematologie,en die waarschuwd mij altijd voor embolie.
Ga zeker op safe.Aspireer ALTIJD

Ja, inderdaad wordt er de raad gegeven om steeds te aspireren. Maar aan de andere kant heb ik het internet afgezocht en geen enkel geval gevonden van iemand die echt gestorven is van niet te aspireren. Hoe kan je dan zeker weten dat het wel degelijk gevaarlijk is. Maar toegegeven dat je beter op safe kan spelen.
En nog een andere vraag, stel je aspireert en je trekt bloed. Dan moet je opnieuw prikken, maar hoe ga je dan nog aspireren en merken dat je bloed trekt? Toegegeven de kans is miniem dat je twee keer een ader raakt, maar het zou eventueel wel kunnen.

dat zie je er gewoon nog sneller inlopen,dan het bloed wat je al getrokken had

Terug
Naar boven