- Waardering
- 16
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe krijgen jullie dit trouwens allemaal voor mekaar, als je toch in je spier prikt en aspireert, kun je toch niet injecteren in een bloedvat ?
Beetje link vind ik dat, aspireren doe ik ook wel eens 2 keer per injectie.
Nu lees ik steeds lucht eruit drukken, das wel een bekend.
Maar als je er dan een nieuwe naald opzet zit er toch ook al weer wat lucht in de nieuwe naald?
als alle BBers eerst eens een diploma zouden halen, zodat ze allemaal fatsoenlijk kunnen injecteren zou dit nooit gebeuren.
Omfg verkeerd prikken en je kan sterven? Hmmm heb nu wel second thoughts over m'n eerste kuurtje..

Omfg verkeerd prikken en je kan sterven? Hmmm heb nu wel second thoughts over m'n eerste kuurtje..

Ik haal altijd als ik het spul in de spuit heb zitten de naald eraf, dan druk ik de lucht tot bovenaan eruit.(zodat de vloeistof er bijna uitvalt en zet ik er een nieuwe naald op.Geen belletje meer te zien.
daarom duw je pas de lucht eruit nadat je nieuwe naald erop zet. De olie die langs de naald loopt is meteen een mooi smeermiddel voor je naald.
Ja Sava maar wat jij zegt dat had ie er niet bij gezegd en waarschijnlijk doet ie dat ook niet eens en gaat ie gelijk prikken.
Ja Sava maar wat jij zegt dat had arnoldfan niet erbij gezegd en waarschijnlijk doet ie dat ook niet eens en gaat ie gelijk prikken.
Hoe ik het doe, trek de shizzle op.....er zit een bel in.Ik haal de naald eraf,druk de ubergeile vloeistof tot boven aan de rand, pof een nieuwe naald erop.Druk de laatste lucht eruit en er valt een druppel over de naald,soms zit er dan toch nog een belletje voor waar de naald vast zit maar die spuit ik er gewoon bij in.Kan niet anders....
Dus waar jij die wilde verhalen vandaan haalt dat ik de lucht er niet uit haal weet ik niet.
Ik haal altijd als ik het spul in de spuit heb zitten de naald eraf, dan druk ik de lucht tot bovenaan eruit.(zodat de vloeistof er bijna uitvalt en zet ik er een nieuwe naald op.Geen belletje meer te zien.
Dan moet je het niet zo vertellen he maar net zoals je het bedoelt en net schrijft.
Dan moet je het niet zo vertellen he maar net zoals je het bedoelt en net schrijft.
Misschien moet jij beter lezen, en even het stukje hier neerzetten waar je het over hebt, ik hou van duidelijkheid.
daarom duw je pas de lucht eruit nadat je nieuwe naald erop zet. De olie die langs de naald loopt is meteen een mooi smeermiddel voor je naald.
mijn vrouw is stafverpleegkundige hematologie,en die waarschuwd mij altijd voor embolie.
Ga zeker op safe.Aspireer ALTIJD