Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoe dan ook, ik shoulderpress met 40kg en het alleen liften houdt bij een kg of 34 wel op. Terwijl ik toch 5-8 goede herhalingen kan maken. En ik denk dat het bij velen met mij het geval is.
Bedoel je dat je in elke hand een halter hebt van 40 kg waarmee je dan 5-8 reps mee doet? Heavy shit
Ik moet blijkbaar mijn schouders wat meer gaan trainen, want hier komt ik nog lang niet aan...
Wat een onzin....
Het lukt mij, als ik ze aangegeven krijg om 5-8 reps met 40kg te schouder pressen. En jij beweerd dat 40kg dan te zwaar is omdat ik het zonder aangever niet kan? De spieren die de oefening moeten gaan doen zijn hoe dan ook sterker dan de spieren die 40kg vanaf de grond naar positie gebracht moeten worden.
Ik reageer op iemand die zegt dat als je de gewichten niet zelf omhoog krijgt de oefening ook te zwaar voor je is. Ik zeg dat het voor mij niet op gaat en voor vele anderen denk ik ook niet. goed lezen.
---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 20:10 ----------
Bedoel je dat je in elke hand een halter hebt van 40 kg waarmee je dan 5-8 reps mee doet? Heavy shit
Ik moet blijkbaar mijn schouders wat meer gaan trainen, want hier komt ik nog lang niet aan...