Fitness Seller

DBB kleding....een voorstel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht gewoon het logo van Dbb op de voorkant,
en op de achterkant
"Everybody wants to be a bodybuilder, but no one
wants to carry these heavy ass weights"

Of "Yeah buddy!" o.i.d.

bump!

vind het misschien ook wel iets.. eerst een ontwerp zien.. hoe zit het ermee? ligt al aantal dagen stil hier namelijk..

Big-T heeft tot op heden nog geen post geplaatst in dit topic, vermoed dat het er niet zal komen.

wel jammer opzich, heb er ook eens over nagedacht..
iemand big-t eens een pm gestuurd hierover? anders doe ik dat wel.. laat maar ff horen

Zou een goed idee zijn voor big t(hits op pagina),geld en xxl lijkt me.
DBB op de voorkant, XXL nutrition op de achterkant :P

ze kunnen er allemaal op BenF shop, XXL, sportfood en DBB natuurlijk.. is toch voor iedereen goed.. denk dat deze best verkopen..

en doe je het niet voor het geld of whatever dan laat je iedereen toch alleen de maak en verzendkosten betalen.... (niet dat het erg is paar € meer te moeten betalen maar hoor hier over nonprofit)

Al nieuws?

ik zal dit topic eens aan big-t sturen, ff kijke wat het wordt

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

bericht is verstuurd, nu afwachten dan..

Ik sluit niet uit dat dit terug komt hoor. Alleen is het niet voor onmiddellijk.

zou echt wel nice zijn een tanktop van DBB

Dat is bijv. 1 van de dingen die beslist zouden moeten worden. Tanktop of t-shirt? En dan de kleur, en de tekst...

vind dat kwa tekst al wat leuke voorbeelden gegeven zijn.. niet die overdreven Coleman uitspraken.. het logo en naam en eventueel reclame voor de andere xxl ed.

tanktops en tshirts in zwart of donkerblauw en wit..zou voldoende moeten zijn denk ik..

vind dat kwa tekst al wat leuke voorbeelden gegeven zijn.. niet die overdreven Coleman uitspraken.. het logo en naam en eventueel reclame voor de andere xxl ed.

tanktops en tshirts in zwart of donkerblauw en wit..zou voldoende moeten zijn denk ik..
Nee ik bedoelde echt een keuze, het meest populaire qua kleur/soort/tekst dus. Want zoveel keuze zit er niet direct in. DBB heeft geen webwinkel.

Nee ik bedoelde echt een keuze, het meest populaire qua kleur/soort/tekst dus. Want zoveel keuze zit er niet direct in. DBB heeft geen webwinkel.

nee oke.. misschien een 3tal iedeen hier neerzetten en dan soort van enquete? meeste stemmen gelden.. misschien makkelijkste manier.. niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven