XXL Nutrition

DBB League part 2 @ OSM

2-1 tegen ManU :rolleyes:

1-0 verloren van sunderland WTF

3-1 gewonnen werd ook is tijd :)

8-0, 8-0 whoehoee.

zakelijk :cool:

Gewonnen van Liverpool met 1-0 :)

ik heb ook een hopeloze reeks achter de rug. Probeerde mezelf wat vertrouwen in te praten :P. Je krijgt in ieder geval mn sterkste team voor je kiezen :)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb ook een hopeloze reeks achter de rug. Probeerde mezelf wat vertrouwen in te praten :P. Je krijgt in ieder geval mn sterkste team voor je kiezen :)

Dat is wel gunstig dus voor jou.

Mn beste centrumspits, mn beste verdedigende middenvelder en mn beste centrumverdediger zijn er niet bij vandaag. En Sergio Ramos is te moe;)

Is de titelstrijd al beslist boys?

Of gaan everton en spurs nog roet in het eten gooien voor liverpool? Wie denken jullie dat kampioen gaat worden?

Liverpool, 100%

Is de titelstrijd al beslist boys?

Of gaan everton en spurs nog roet in het eten gooien voor liverpool? Wie denken jullie dat kampioen gaat worden?

vanavond kan ik wel weer inloggen, dus hoop de komende wedstrijden weer met 11 man te winnen ipv met 10 te verliezen haha ;)

maar we zijn nog maar paar ronde's onderweg, kan nog alle kanten op in mijn ogen.

W8 nog heel ff af. De komende 4 á 5 duels worden beslissend.

Als ik die wedstrijdschema's van Everton, Liverpool en Spurs bekijk en vergelijk vrees ik uitloop voor liverpool:o

Maar het zou wel gunstig voor mij zijn om aansluiting te vinden bij de top3. Eindigen bij de top3 is nog steeds mn doel.

vanavond kan ik wel weer inloggen, dus hoop de komende wedstrijden weer met 11 man te winnen ipv met 10 te verliezen haha ;)

maar we zijn nog maar paar ronde's onderweg, kan nog alle kanten op in mijn ogen.

Je hebt chelsea en arsenal uit geklopt. Gister had je een tk tegen + je speelde met 10 man, anders had je niet van man utd verloren. Het kan inderdaad nog alle kanten op, maar zolang je blijft winnen zal je alleen maar uitlopen.

Ik heb erg wisselende resultaten, maar als ik win dan is het met hoge cijfers. :D

Alle overwinningen:

1-4
4-1
6-1
4-0
4-0

!111!11

Carrick nu voor 18m, buitenkansje!

Terug
Naar boven