MuscleMeat

DBB League part 2 @ OSM

• Topic Starter Topic Starter
Wat is dat, scouten? :D Ik ken blijkbaar niet genoeg van tactiek dus dan maar een super team uitbouwen. :o

Je toch maar verdiepen in tactiek bro. 11 wereldspelers en een slecht tactiek bezorgd je geen punten. 8 wereldspelers en een goed tactiek bezorgd je meer punten. Je hebt 3 verdedigers tegen de 100 aan. 3 spitsen tegen de 100. En voor de rest middenvelders in de 90. Op papier ben je sterker dan ons allemaal;)

Je toch maar verdiepen in tactiek bro. 11 wereldspelers en een slecht tactiek bezorgd je geen punten. 8 wereldspelers en een goed tactiek bezorgd je meer punten. Je hebt 3 verdedigers tegen de 100 aan. 3 spitsen tegen de 100. En voor de rest middenvelders in de 90. Op papier ben je sterker dan ons allemaal;)

Het is niet alsof ik niets van tactiek ken hé. bvb) Ik wou eens heel aanvallend spelen met 4 spitsen en met minder middenvelders dus ging ik de lange bal gebruiken om zo de spitsen makkelijk te kunnen bereiken en mijn middenvelders niet in de problemen te brengen, ik heb toen zwaar verloren. Ik gebruik altijd buitenspelval, lijkt me logisch. Voor de rest probeer ik zo vaak mogelijk te roteren zodat iedereen min of meer fit en gemotiveerd blijft. Ik speel niet te agressief want wil geen domme kaarten/blessures pakken.

Het is niet alsof ik niets van tactiek ken hé. bvb) Ik wou eens heel aanvallend spelen met 4 spitsen en met minder middenvelders dus ging ik de lange bal gebruiken om zo de spitsen makkelijk te kunnen bereiken en mijn middenvelders niet in de problemen te brengen, ik heb toen zwaar verloren. Ik gebruik altijd buitenspelval, lijkt me logisch. Voor de rest probeer ik zo vaak mogelijk te roteren zodat iedereen min of meer fit en gemotiveerd blijft. Ik speel niet te agressief want wil geen domme kaarten/blessures pakken.

SpeelsT: Hard (Is 1 vd betere speelsTen)
Buitenspelval heb ik eigenlijk nooit gebruikt

3-3-4 was geen slimme zet van je nee. Ook al heb je het uitgewerkt. Jou team is 4-4-2 / 4-3-3 waardig als ik het zo zie. Je team mist dan nog een back met veel aanvallende waarde en goede verdedigende waarde natuurlijk.

Giggs en scholes zijn oud(en worden om de 1/2 wedstrijden moe), daar kan je weer een jonge verdediger en middenvelder van halen(ik noem maar wat: sneijder of robben ofzo)

Zomaar tips, wat je ermee doet moet je zelf weten natuurlijk;)

SpeelsT: Hard (Is 1 vd betere speelsTen)
Buitenspelval heb ik eigenlijk nooit gebruikt

3-3-4 was geen slimme zet van je nee. Ook al heb je het uitgewerkt. Jou team is 4-4-2 / 4-3-3 waardig als ik het zo zie. Je team mist dan nog een back met veel aanvallende waarde en goede verdedigende waarde natuurlijk.

Giggs en scholes zijn oud(en worden om de 1/2 wedstrijden moe), daar kan je weer een jonge verdediger en middenvelder van halen(ik noem maar wat: sneijder of robben ofzo)

Zomaar tips, wat je ermee doet moet je zelf weten natuurlijk;)

Thanks, zal er eens over nadenken.
Ga je Carrick toch niet kopen? :)

Thanks, zal er eens over nadenken.
Ga je Carrick toch niet kopen? :)

Nope. Voor 15m zou ik het nog wel doen, want hij is niet echt bruikbaar voor mn team. En dan met winst doorverkopen, maar ik zou hoog uit maar 3/4m winst maken zie ik.

Weer maar nipt gewonnen. :o Morgen beter...

jeeej 3 punten op liverpool :D

Hahah 4-0 van hullcity maarja ik sta nog steeds 13e :(

Spectaculair duel met villa. Niet slecht rooke, hier kan je wel hoop uit putten;)

gewoon door 2 doelpunten in de blessuretijd.

ach ja, maat niks uit, 3 punten zijn 3 punten he.

nog 1 speelronde en heb ik gerrard + torres weer terug van blessure :D

Vanavond tegen riv, ik ben benieuwd.

Terug
Naar boven