AndroidHealthClinic

DBB League part 2 @ OSM

hahaha kaka gaat nog niet weg... heb toendertijd eeen bod gehad van 75mil. helaas gaat dat feestje niet door! kaka blijft in newcastle!
voor de geinterseerde heb ik:

sagna: Verdediger: 23 Mil rating 30-91-60 ..26 jr

kevin nolan: Mid: 18 mil. rating 88-88-88 ..26 jr

en / of

frings : Mid: Mid 30 Mil. rating 89-94-91 .. 32 jr ( routine, zelden moe :D )

Xisco: Aanvaller: 18 Mil. rating 85-12-48 ..23 jr ( 9 doelpunten)
heb een bod op sagna gedaan...niet die 23 miljoen maar je moet maar kijken

• Topic Starter Topic Starter
hahaha kaka gaat nog niet weg... heb toendertijd eeen bod gehad van 75mil. helaas gaat dat feestje niet door! kaka blijft in newcastle!
voor de geinterseerde heb ik:

sagna: Verdediger: 23 Mil rating 30-91-60 ..26 jr

kevin nolan: Mid: 18 mil. rating 88-88-88 ..26 jr

en / of

frings : Mid: Mid 30 Mil. rating 89-94-91 .. 32 jr ( routine, zelden moe :D )

Xisco: Aanvaller: 18 Mil. rating 85-12-48 ..23 jr ( 9 doelpunten)

Leuke spelertjes inderdaad.

Wie wordt er kampioen volgens jullie?

Ik denk dat rivelino kampioen word.

Ik denk dat liverpool favoriet blijft. Verder denk ik dat Everton de grootste outsider is. Al moet je Arsenal, Chelsea, Man City, Tottenham en Newcastle utd niet gaan onderschatten natuurlijk. Blackburn en Boro doen het ook netjes.

zker nadat ik m heb geholpen vannacht :D met 1-1 tegen liverpool

Mooi 2 punten ingelopen ja.

Ik stond 14 punten achter op ze, nu is het inmiddels 6;)

Leuke spelertjes inderdaad.

Ik denk dat liverpool favoriet blijft. Verder denk ik dat Everton de grootste outsider is. Al moet je Arsenal, Chelsea, Man City, Tottenham en Newcastle utd niet gaan onderschatten natuurlijk. Blackburn en Boro doen het ook netjes.

Mooi 2 punten ingelopen ja.

Ik stond 14 punten achter op ze, nu is het inmiddels 6;)

ls ik niet verloren en gelijk had gespeeld was ik 2 punten los van derest :(

Transfer vd dag is duidelijk voor Rooke.

Sagna voor 20m!

Zitzakken????:D

Van der Sar nog steeds te koop, doe maar een aanbod. Ik zit in geldnood dus ik zal niet te moeilijk doen over de prijs :D

Manager van Liverpool is al 3 dagen niet online geweest. Vorig seizoen kwam dit nog een keer of 3/4 voor bij andere managers en toen heb ik die managers ook moeten kicken, omdat we als regels hadden gesteld 3 dagen of langer niet inloggen=kick. Maar ik vind het freakin zonde om dat te doen, want hij staat 1e. Maar dit is al de 2e keer dat het voorkomt.(Vorig week ook)

Van Marvin weet ik het(doorgegeven op het forum) Maar Dnns gaat pas volgende week op vakantie volgens het forum, dus dat kan het niet zijn.

Dus wat zeggen jullie boys? Wachten tot morgenochtend dan maar?

Laatst bewerkt:
weet iemand de reden voor zijn afwezigheid? zijn er verzachtende omstandigheden zoals bv. onregelmatig werk? vriedin die hij teveel in dr bek aant spuiten is ???

zoniet, kicken ghehe.. zoieso is hij al een keer eerder gewaarschuwt zeg je???
jaa wel zuur want liv. is een leuke ploeg met een goede manager, sonde als hij zich zo niet aan de regels houd en hierdoor uiteindelijk gekicked word!

hahah ManU met 2-0 op de broek gegeven...

3-2 tegen boro. Was ik al bang voor. Ik had me aan moeten passen aan boro, in deze uitwedstrijd. Boro gaat wel hard nu.

Titelstrijd wordt extreem spannend.

Vorige speeldag met mijn 4-4-2 makkelijk gewonnen (5-1) en nu verlies ik tegen een ploeg met minder kwaliteitsspelers. ??? Ik heb geen zin oim telkens met een andere opstelling te spelen. Liverpool speelt constant 3-4-3 en wint bijna alles.

Vorige speeldag met mijn 4-4-2 makkelijk gewonnen (5-1) en nu verlies ik tegen een ploeg met minder kwaliteitsspelers. ??? Ik heb geen zin oim telkens met een andere opstelling te spelen. Liverpool speelt constant 3-4-3 en wint bijna alles.

Liverpool morst punt op punt hoor de laatste tijd;)

In de laatste 4 duels, maar 4 punten gepakt ofzo. Rooke heeft je overmeesterd met zn sterk bezette middenveld. Hetzelfde heeft boro bij mij gedaan.

Liverpool morst punt op punt hoor de laatste tijd;)

In de laatste 4 duels, maar 4 punten gepakt ofzo. Rooke heeft je overmeesterd met zn sterk bezette middenveld. Hetzelfde heeft boro bij mij gedaan.

Bwa, zou het gewoon daar door komen? Ik heb ook al 4-5-1 gespeeld waardoor ik een man meer situatie had op het middenveld, toen toch niet gewonnen ;)

Alle vier mijn middenvelders hebben waarschijnlijk een hogere score als die van Rooke dus vind het maar een zwakke prestatie van mijn team :(

1-0 winst op liverpool. :D

Volgende wedstrijden tegen manchester & newcastle.

Iemand nog een middenvelder van +/- 90 in de aanbieding?

Terug
Naar boven