Fitness Seller

DBB League part 2 @ OSM

• Topic Starter Topic Starter
Manager van Liverpool is al 3 dagen niet online geweest. Vorig seizoen kwam dit nog een keer of 3/4 voor bij andere managers en toen heb ik die managers ook moeten kicken, omdat we als regels hadden gesteld 3 dagen of langer niet inloggen=kick. Maar ik vind het freakin zonde om dat te doen, want hij staat 1e. Maar dit is al de 2e keer dat het voorkomt.(Vorig week ook)

Van Marvin weet ik het(doorgegeven op het forum) Maar Dnns gaat pas volgende week op vakantie volgens het forum, dus dat kan het niet zijn.

Dus wat zeggen jullie boys? Wachten tot morgenochtend dan maar?

Nog steeds niet online.

Wat zeggen jullie?

kicken :D
ik moe vanaaf tege hem :D

Dat is ook de reden, dat ik hem liever niet kick:roflol:

Als hij online komt, wint hij wel denk ik.
Als ik kick, dan win je 100%:D

Haha, nee zonder dollen. Ik zou het zonde vinden een manager te kicken die 1e staat.

ik wil alleen vandaag nog aankijken met hem...als die niet online komt..kicken.Een nummer 1 geef je iets meer tijd, dat is logisch.

btw ibanez binnen :D:D:D:D

ik wil alleen vandaag nog aankijken met hem...als die niet online komt..kicken.Een nummer 1 geef je iets meer tijd, dat is logisch.

btw ibanez binnen :D:D:D:D

Nice job. Maar het is al de 2e week rooke???

Vorig seizoen hadden we duidelijk de regels gemaakt, als je 3 dagen niet online komt = kick. Dit was al dag 4. Ik vind het echt superzonde.

Gewoon een goede beslissing. Regels zijn regels.

deed hij vorig seizoen ook mee dan :D dan kicken inderdaad.

ik heb nog wel iemand die graag osm wil spelen met s-kaart.. maar hij zit niet op dbb
( is wel me trainingsmaatje :P )

als k het nu goed begrijp ik hij gekicked?

ik zeg kicke regels zijn er niet voor niks;)

Nou riv ik moet tegen jouw vannacht :)

en ik tegen liverpool:D
toevallig:rolleyes:

Veeel succes dan maar :). Ik zal het ongetwijfeld nodig hebben

ik heb nog wel iemand die graag osm wil spelen met s-kaart.. maar hij zit niet op dbb
( is wel me trainingsmaatje :P )

Als hij serieus is, mag hij mee doen toch:cool:

Ik heb ook een maatje die wel mee wilt mee doen. Ik zit op me subaccount bij hem in de competitie. Maar ik moeten even vragen wanneer hij op vakantie gaat.

En Dnns is gekickt ja.

Edit: Die maatje van me zit erin. Hij zegt dat hij morgen sk-houder gaat worden op deze sub-account.

Laatst bewerkt:
Portsmouth heeft een trainingskamp belegd om maximaal voorbereid te zijn op de ontmoeting met jouw team.

Oh brother ook dit nog :D

:rolleyes:

Naja ik dacht ik heb er nog 2 :)

Terug
Naar boven