Fitness Seller

DBB League part 2 @ OSM

Jah want nu moet ik toch echt ff men best doen om die plaats 7 te halen op zen minst anders verliest mijn bestuurs ventje zijn weddeschap met zijn vrouw en dan moet hij haar een fles wijn geven ik dacht dat kan natuurlijk niet xD

Jah want nu moet ik toch echt ff men best doen om die plaats 7 te halen op zen minst anders verliest mijn bestuurs ventje zijn weddeschap met zijn vrouw en dan moet hij haar een fles wijn geven ik dacht dat kan natuurlijk niet xD

dat zou inderdaad een doodzonde zijn

• Topic Starter Topic Starter

Haha, mja. Kan ook dat je die TK voor niks inzet he. Newcastle had ook tegen liverpool ingezet en verloren. Die TK kon je beter voor een thuiswedstrijd tegen een concurrent gebruiken;)

Maar misschien kan je me 2 of 3 punten afsnoepen:)

Ik heb 2 dagen geleden een speler gescout, maar ik had op dat moment geen geld. Zal die nu nog beschikbaar zijn voor mij? (Ik heb nog niet bij personeel op scout geklikt want anders komt hij automatisch in de TL terecht) :)

Haha, mja. Kan ook dat je die TK voor niks inzet he. Newcastle had ook tegen liverpool ingezet en verloren. Die TK kon je beter voor een thuiswedstrijd tegen een concurrent gebruiken;)

Maar misschien kan je me 2 of 3 punten afsnoepen:)

Toch 2-1:D

vergeet ik gwn een tk in te zetten:mad:

aardig zuur ja :(

En weer winst, het gaat lekker. :D

Netjes Jeff! Gewoon liverpool en man utd verslagen.

ja want je zuigt best wel met ManU :P...

Pfoe.... ik hoop toch wel dat ik me doelstelling iedergeval blijf vasthouden.

vandaag even wat goede spelers rust geven en die trainen :D vanavond tegen stoke city en morgen tegen de spurs.

2 lekkere overwinningen achter elkaar.
maarja, wel bot-teams.

Iemand die alfonso alves wil kopen? Is 90+

Of is iedereen al voorzien?

hahaha die ****ing jeffa weer, snel nog z`n formatie veranderd!! hahaha nice bro!
gelukkig was ik erop tijd bij, hopelijk heeft het nog iets uitgemaakt! :P

Terug
Naar boven