- Waardering
- 754
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan in mijn homegym haefland sport Brunssum
Maar neem aan dat wat fatsoenlijke barbells en bumperplates volstaan of heb in het dan mis?lekker centraal
Folie er voortaan af halen voor de foto xyzx. Dan lijkt het alsof je echt traint. Sluit dan ook even de staalkabels aan![]()

Kan beter niet komen denk ik, aangezien ik vrij regelmatig <18 wordt geschat.![]()

Typisch wel dat ik alleen vraag of hans ook komt en gelijk 3 pagina's aan bagger
Sorry topic starter![]()
Kom je ook? Dan kan ik eindelijk in je bek schijten.Typisch wel dat ik alleen vraag of hans ook komt en gelijk 3 pagina's aan bagger
Sorry topic starter![]()
Ik wacht even op wanneer en waar. Maar ik wil dan wel een handtekening.
Als je nou 2 vlechtjes in doet lijk je misschien wel minderjarig
ligt een beetje aan de data. plus ik train niet eens dus dan zal ik waarschijnlijk alleen aanschuiven voor t eten
maar locatie is iig geen probleem!
Kom je ook? Dan kan ik eindelijk in je bek schijten.

Liever niet. Ik wil graag als enige echo blijven
. Alleen dan meer met de intentie om te laten zien dat ik irl gewoon wel normaal ben. Dus als lui zich druk willen maken om die harmke onzin dan kom ik niet 
Voor in het meetingverslag en de DBB archieven?Lijkt me gezellig. Afhankelijk van de datum en locatie ben ik misschien in. Ik zal dan een meetlint meenemen om van iedereen de biceps op te meten en de omtrek te noteren.
Ik wil graag in milimeters opgeschreven wordenLijkt me gezellig. Afhankelijk van de datum en locatie ben ik misschien in. Ik zal dan een meetlint meenemen om van iedereen de biceps op te meten en de omtrek te noteren.
Lijkt me gezellig. Afhankelijk van de datum en locatie ben ik misschien in. Ik zal dan een meetlint meenemen om van iedereen de biceps op te meten en de omtrek te noteren.