AndroidHealthClinic

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Dat kan in mijn homegym haefland sport Brunssum :P
lekker centraal :trollface:
Maar neem aan dat wat fatsoenlijke barbells en bumperplates volstaan of heb in het dan mis?

Yesss, Bij Iron house is dat dikke prima, bij Fox kan opzich wel maar niet heel handig, bij Golds geen idee, dus mijn stem naar IronHouse.

Gelukkig maar. :roflol:

Baby impliceert.....

Typisch wel dat ik alleen vraag of hans ook komt en gelijk 3 pagina's aan bagger :roflol:

Sorry topic starter :p

Ik wacht even op wanneer en waar. Maar ik wil dan wel een handtekening.

Akkoord

Als je nou 2 vlechtjes in doet lijk je misschien wel minderjarig

Ben nog maar 2 jaar over datum, dus dat moet vast goedkomen

ligt een beetje aan de data. plus ik train niet eens dus dan zal ik waarschijnlijk alleen aanschuiven voor t eten :roflol::o
maar locatie is iig geen probleem!

Leer ik je wel een barbell optillen :$

Kom je ook? Dan kan ik eindelijk in je bek schijten.

Nouja t is meer dat ik irl eigenlijk nooit over mijn bijzondere figuren vertel. Dus ik kom niet bepaald om dan daar over te praten :o

Maar die politie chick lift ook dus wil best met haar komen als ze kan. :dunno:

• Topic Starter Topic Starter

Ligt aan de datum, als tijd heb zou ik best willen komen. Heb al paar dbbers gemeet dus waarom niet :dunno: . Alleen dan meer met de intentie om te laten zien dat ik irl gewoon wel normaal ben. Dus als lui zich druk willen maken om die harmke onzin dan kom ik niet :roflol:

Zou dan wel niet mee gaan eten als dat ook op de planning staat. Heb familie die kant van het land wonen dus dan combineer ik het met daar hapje eten.

Lijkt me zeker wel leuk, maar zit wel in de wedstrijdprep, dus uit eten zit er voor mij niet in. In het weekend ben ik sowieso bij FOX i.v.m. coaching. Andere locatie vind ik ook prima als het uitkomt.

Lijkt me gezellig. Afhankelijk van de datum en locatie ben ik misschien in. Ik zal dan een meetlint meenemen om van iedereen de biceps op te meten en de omtrek te noteren.

Mijn maten mogen wel opgeschreven worden maar niet te dicht bij MissNuke worden genoteerd....:D

Anders krijg ik praat meisjesarmen te hebben.

Terug
Naar boven