Col_inc
Freaky Bodybuilder
- Lid geworden
- 20 jan 2017
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volgende keer gaan we wel weer mee eten he 😉
het is dat ik in me prep zit, anders had ik heel de tent leeg gegeten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Volgende keer gaan we wel weer mee eten he 😉
Insgelijks! Zo houden we elkaar scherp toch?Ik gun het je echt van harte. Ik vind je ook een toffe kerel.
Maar een diss krijg je altijd terug😄
Lijkt? Is gewoon net zo groot@Portonia1 mijn delt lijkt haast even groot als je vriendin haar hoofd zo![]()
Fixed@Portonia1 mijn delt is even groot als je vriendin haar hoofd zo![]()
Het was weer gezellig guys. Thanks for having me en nogmaals bedankt voor het organiseren @Sjimpiej1986 👊🏻 de volgende keer kom ik weer mee trainen ipv alleen eten 💪🏻😆
Graag gedaan! Was een zeer geslaagde meet zo met een zeer leuke en gezellige groep 👌🏼 van genoten!@Sjimpiej1986 thanks voor het organiseren! en @ak jij bedankt voor de sausen! heerlijk morgen gelijk uitproberen. Natuurlijk vergeten we @XXL Nutrition niet, bedankt voor de goodiebags!
Yes bedankt nog voor het organiseren!Graag gedaan! Was een zeer geslaagde meet zo met een zeer leuke en gezellige groep 👌🏼 van genoten!
Ik ook, zag je me niet onrustig heen en weer lopen tussen die sets? veel te veel gasten op veel te weinig ruimte en dan al die kut spiegels.Ik ben gewoon contactgestoord, laat me![]()
Is Gremlin die chick links?Ik ook, zag je me niet onrustig heen en weer lopen tussen die sets? veel te veel gasten op veel te weinig ruimte en dan al die kut spiegels.
We gaan lekker de ruimte opzoeken, bij jou in het Oosten(?)
Nee die is van mijIs Gremlin die chick links?
Of wel.Je hebt kennelijk niet al te veel indruk gemaakt womanizer.