AndroidHealthClinic

Peiling Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Trainen en eten of alleen trainen?


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die Gremlin is een taaie. Maakt het helaas des te interessanter.

Ik ook, zag je me niet onrustig heen en weer lopen tussen die sets? veel te veel gasten op veel te weinig ruimte en dan al die kut spiegels.

We gaan lekker de ruimte opzoeken, bij jou in het Oosten(?)
Welk deel van 'nee' was niet duidelijk? 🤷🏼‍♀️
 
Iedereen bedankt voor de meet, was top!
Voor Gremlin heb je Brabantse charmes nodig. Die krijg je niet bij je geboorte in het Gooi of andere plekken in de randstad.
Beetje Zeeuwse werken ook, of gewoon een goed paar kuiten😉
 
Meneer was te druk om dr. Bibber te spelen. Zo snel mogelijk te vluchten na een training (als je dat van hem een training had kunnen noemen)
shots fired wow GIF by Collider
 
Welk deel van 'nee' was niet duidelijk? 🤷🏼‍♀️
Niet te serieus nemen Gremlin, ik ga nu voor 1 dame als het even meezit en jij zult verder 0,0 last van me hebben.
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
Meneer was te druk om dr. Bibber te spelen. Zo snel mogelijk te vluchten na een training (als je dat van hem een training had kunnen noemen)
als mijn training kut was, dan moet je wovano aankijken.
 
Ik ben ook benieuwd naar die blondine. Had geen idee dat die er bij hoorde. Maar dat was volgens mij niet Gremlin. Was zoiezo lastig te bepalen wie erbij hoorde, want het zat vol met non-DBB'ers in die gym.

Het was telkens weer een puzzel wie je aan moest spreken.

Maar wat een praatjes van iedereen :roflol: De oren werden van je kop geluld. Heb dan ook maar met een paar mensen kunnen praten.

Japio jij bent online te bescheiden. Lean, sterk, atletisch EN vol. Met je 44 incline. En dat allemaal natty. Waar is je log, waar zijn je fysiek shots? Want zo bescheiden ben je niet in het echt, je bleef maar lullen. :thumb:

vntl heb ik niet kunnen spreken, maar die praat dus heel anders in het echt dan je zou verwachten. En huge, die is wovano nog wel fftjes voor ben ik bang. Natty87 ging lekker zwanger benchen overigens. Dat moet je ook een keer gezien hebben.

Nootmuskaatje ook een stuk groter in het echt dan je zou verwachten. Men is gewoon echt bagger met foto's nemen op dit forum, dat is wel duidelijk geworden.

Ik ben hem na de training geboekt, de plicht riep. Dus geen mooi XXL-tasje + groepshot voor mij.
ZOIEZO. Wanneer gaan wij nou een keer puzzelen, boefje van me.
 
Was weer tof! Helaas het eten moeten missen. Thanks XXL Nutrition voor de leuke bag en ak voor de pittige saus.. :eyebrow:

Ook even niet gekeken en gelijk een paar pagina's kunnen nagenieten.
 
ZOIEZO. Wanneer gaan wij nou een keer puzzelen, boefje van me.
Rofl nu probeer je ineens vriendjes te worden met Vypaw nadat ik 3x roep dat je geen vrienden hebt. Eerst probeerde je het bij mij.

Kom hierheen dan.

Fucking vypaw gaat jou toch niet bijhouden in het gesprek? Je roept 1 ding naar hem en hij ligt op zijn buikje. Zelfde geldt voor Spambod

Kom 020 maar eens onveilig maken, als je durft.
 
Rofl nu probeer je ineens vriendjes te worden met Vypaw nadat ik 3x roep dat je geen vrienden hebt. Eerst probeerde je het bij mij.

Kom hierheen dan.

Fucking vypaw gaat jou toch niet bijhouden in het gesprek? Je roept 1 ding naar hem en hij ligt op zijn buikje. Zelfde geldt voor Spambod

Kom 020 maar eens onveilig maken, als je durft.
Waar heb jij het nou weer over LOL> pffff wat ben jij toch een enorme cringe mongool. Ik ben op het moment fucking van de kaart, maar zelf dan kan ik niet copen met die autisme van jou. Ongelooflijk.

Vypaw woont niet ver bij vandaan en ik vind het gewoon zonde dat zo'n iemand zoals hem zich laat misbruiken terwijl er zoveel vrouwen zijn die wel oprecht in hem zijn geïnteresseerd. Hetzelfde geldt in principe voor jou. Ik kom wel naar 020 hoor. Als ik genoeg shit op heb vlieg ik overal naartoe.
 
Rofl nu probeer je ineens vriendjes te worden met Vypaw nadat ik 3x roep dat je geen vrienden hebt. Eerst probeerde je het bij mij.

Kom hierheen dan.

Fucking vypaw gaat jou toch niet bijhouden in het gesprek? Je roept 1 ding naar hem en hij ligt op zijn buikje. Zelfde geldt voor Spambod

Kom 020 maar eens onveilig maken, als je durft.
Gaan we toch met zn 3e uit, wil die phenibut playboy takkies van jou wel eens zien dan
 
Volgende meet in de club?
 
Prima, gaan we dat doen met zijn 3. Maar dan doen we het hier.

Valt een stuk meer te halen dan in Breda of welk shit hole jullie ook vandaan gekropen zijn.

En dan komen jullie ook een keer je hol uit.

Iedereen single toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven