Zal wel beetje aan me mood liggen haha
Borst biceps all day
Als jij in bent ben ik 't ook.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal wel beetje aan me mood liggen haha
Borst biceps all day

Ik vind het een goed plan! Want Lieke heeft All-in gebeld volgens mij met de mededeling dat het een bodybuilding meeting is, dan moeten er natuurlijk niet allemaal mensen komen met een fysiek als ik

Ik vind het een goed plan! Want Marieke heeft All-in gebeld volgens mij met de mededeling dat het een bodybuilding meeting is, dan moeten er natuurlijk niet allemaal mensen komen met een fysiek als ik
Tuurlijk doe ik ook aan bodybuilding, maar IMO mag mijn fysiek die naam niet dragen..
Dat klinkt socialer... onder de volksmond.Ik vind het een goed plan! Want Lieke heeft All-in gebeld volgens mij met de mededeling dat het een bodybuilding meeting is, dan moeten er natuurlijk niet allemaal mensen komen met een fysiek als ik
Tuurlijk doe ik ook aan bodybuilding, maar IMO mag mijn fysiek die naam niet dragen..

shots fired
http://oi62.tinypic.com/a0ughw.jpg
---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------
M 1m177 90kg 11%
Kom jij ook naar de meet?
![]()

Oeps...
Dit is bijna zo erg als tijdens het klaarkomen de verkeerde naam schreeuwen...
Hoe kan ik het goed maken..![]()
skater ik zou even SENSO in vianen bellen daar zit een nieuwe eigenaar in je kunt idd wokken maar ook iets van een tablet bestellen heb ik vernomen
ik woon 3 km van vianen ging daar veel eten is erg goed en betaalbaar ben nog niet bij de nieuwe geweest
opa
Mag toch hopen dat je je niks aantrekt van deze loserJe bent wel erg butthurt he![]()
Overigens zit je nu iemand af te zeiken op DBB op een nieuw profiel, maar gezien het feit dat je meerdere lui hier kent, is het obvious dat je nog een ander accountje hebt hier. Overigens wel ironisch dat je uitgerekend iemand die zich niet anders voordoet dan ie is, eruit pikt om je frustraties op te botvieren![]()

Mag toch hopen dat je je niks aantrekt van deze loser![]()

ik deed #fitdutchies
zag HillR en toen zag ik een foto van haar met een beta fag en keek ff op zijn profiel.. zodoende kwam ik erachter dat die beta Punjab was![]()

Die ken ik! Maar om nu van Utrecht met zijn allen naar Gouda te rijden is ook weer zowat..Wel jammer dat dit teveel uit de richting is maar anders wel echt ideaal geweest was.
http://www.restaurantwereldatlantis.nl/

Het zal wel aardig 'gezellig' zijn geweest.