- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In principe niet. Als de poll gesloten is zal ik de definitieve datum en de tot dan bekende mensen in de OP zetten (met wie ik ook contact opneem). Als je je daarna wilt aanmelden wel via een post..Is in roepen nog noodzakelijk als je al gevoted hebt in de pollerino?

or eating out kims p*ssy
oh wacht mischien dat dat saai is omdat veel dbb'ers daar al eens hebben gegeten
Nog niet bekend eigenlijk. Beetje afhankelijk van de animo en plek waar we gaan trainen.

Nog niet bekend eigenlijk. Beetje afhankelijk van de animo en plek waar we gaan trainen.
Ga maar uit van een vreetschuur (all you can eat) voor een bedrag tussen 20-35euro(MAX)

Ga maar uit van een vreetschuur (all you can eat) voor een bedrag tussen 20-35euro(MAX)
Hoewel met zijn allen naar de Mc me ook hilarisch lijkt! Daar eet je ook niet zomaar 30euro weg...
...hoewel![]()
met ze allen daar de mc binnen lopen en de reactie van de mensen daar op de hoeveelheid dat er dan besteld word XD

Voor het eerst dat je wat verstandigs zegt hier op t forum

Haha dat zou ik zomaar eens kunnen zijn..
Wel met milkshake![]()

Wie is deze
Wat milkshake, niks milkshake.
Je krijgt gewoon een B&F whey shake van ons.![]()