AndroidHealthClinic

DBB meet februari/maart 2015 in omgeving Utrecht

Peiling Peiling Ik kom graag naar de DBB meeting en kan aanwezig zijn op de volgende data:

• Totaal stemmers
    39
  • Peiling gesloten .
Hoor je dat, Dipje.

Je staat er alleen voor!

Nou dit bloed ook weer behoorlijk deaud :o :o

• Topic Starter Topic Starter
Das niet de bedoeling!

Iemand nog suggesties voor eetgelegenheden in de buurt van Utrecht/Nieuwegein?

Zeker, althans voor Utrecht. Nieuwegein vind ik eng, dus daar kom ik niet.

Asia de Cuba op Domplein ( tussen aziatisch en latijns amerikaans in ) onbeperkt tapas e.d. eten
Zelfde concept als bijv Sumo

Sumo op Potterstraat; heeft naast sushi ook bijzonder goede vleesgerechten. Ook weer onbeperkt eten tegen vast bedrag. Mooie zaak en ruim plek voor groepen.

Gauchos op de gracht; heeft gewoon echt goede spare-ribs en ook die zijn weer onbeperkt. Leuke locaties en na het eten kun je studentenmeisjes checken in de winkel van sinkel die er zowat boven zit.

Steakhouse Broadway is ook wel een optie, maar vind ik zelf echt niks qua kwaliteit vlees.

Dit zit allemaal in het centrum op loopafstand van CS
Verder vind ik het eet-aanbod in Utrecht bijzonder ruk itt andere steden.

• Like
Waarderingen: LM
Er was toch eerder een meet in Hilversum?
Waar was die georganiseerd?

bij de gym van Mascha Tieken

All Inn is een prima gym en de eigenaar ( Emile ) een schatje. Wel redelijk wat buffels daar, dus als jullie als onbezoedelde snuitjes niet gedwarfed willen worden, dan zou ik er niet voor kiezen.

Verder zijn jullie ook welkom bij mij @ Newstyle ( http://www.betaalbaarsporten.nl/vestiging/utrecht-maarssen) op de lokatie Ambachtsweg.
Tweede verdieping is zeer ruim en specifiek op kracht gericht.
Tijdens rust kun je uitblazen bij de vijver met koi karpers ^_^
Ook is er een crossfitbox op de eerste verdieping.
Dagkaarten zijn 8,50, in daluren 4 euro.

Verder is Gold's gym natuurlijk ook een prima optie, al zit deze niet in Utrecht.

Ik sport ook bij All Inn, hele prettige gym. Dumbells tot 60kg, genoeg bankjes, mogelijkheden om te squaten, barbells, plates etc etc
Zitten inderdaad erg veel buffels maar de sfeer is zeer goed. Publiek is overigens erg divers, studenten, oudere mensen, recreatie lifters etc.

Ik zou zeggen loop een x naarbinnen en vraag gewoon een proeflesje aan!

Gauchos op de gracht; heeft gewoon echt goede spare-ribs en ook die zijn weer onbeperkt. Leuke locaties en na het eten kun je studentenmeisjes checken in de winkel van sinkel die er zowat boven zit.

ik heb in Maastricht een keer onbeperkt spareribs gegeten bij Gauchos en die viel echt tegen

ik heb in Maastricht een keer onbeperkt spareribs gegeten bij Gauchos en die viel echt tegen

Sowieso als je naar Gauchos gaat en je bestelt spareribs dat je wat fout doet. Je gaat daar heen voor kwaliteitsvlees (steaks etc), niet om onbeperkt te kunnen snaaien op spareribs lol, dan moet je gewoon naar een random steakhouse gaan. Scheelt ook enorm in prijs. Bij gaucho's betaal je gemiddeld wat meer maar dan krijg je ook echt een van de lekkerdere stukken vlees die je ooit gaat eten waarschijnlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Sowieso als je naar Gauchos gaat en je bestelt spareribs dat je wat fout doet. Je gaat daar heen voor kwaliteitsvlees (steaks etc), niet om onbeperkt te kunnen snaaien op spareribs lol, dan moet je gewoon naar een random steakhouse gaan. Scheelt ook enorm in prijs. Bij gaucho's betaal je gemiddeld wat meer maar dan krijg je ook echt een van de lekkerdere stukken vlees die je ooit gaat eten waarschijnlijk.
amen! 1 kg Gauchos Selection:heart:

hoezo niet gewoon eindhoven, lekker centraal

Terug
Naar boven