- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://data1.whicdn.com/images/55126171/original.gif[/url][/QUOTE]
We hebben ook kinderopvang
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Das niet de bedoeling!
Das niet de bedoeling!
Iemand nog suggesties voor eetgelegenheden in de buurt van Utrecht/Nieuwegein?
Das niet de bedoeling!
Iemand nog suggesties voor eetgelegenheden in de buurt van Utrecht/Nieuwegein?

15 februari??Maak nou even een lijstje.. het wordt sowieso 15 Feb![]()

All Inn is een prima gym en de eigenaar ( Emile ) een schatje. Wel redelijk wat buffels daar, dus als jullie als onbezoedelde snuitjes niet gedwarfed willen worden, dan zou ik er niet voor kiezen.
Verder zijn jullie ook welkom bij mij @ Newstyle ( http://www.betaalbaarsporten.nl/vestiging/utrecht-maarssen) op de lokatie Ambachtsweg.
Tweede verdieping is zeer ruim en specifiek op kracht gericht.
Tijdens rust kun je uitblazen bij de vijver met koi karpers ^_^
Ook is er een crossfitbox op de eerste verdieping.
Dagkaarten zijn 8,50, in daluren 4 euro.
Verder is Gold's gym natuurlijk ook een prima optie, al zit deze niet in Utrecht.
Gauchos op de gracht; heeft gewoon echt goede spare-ribs en ook die zijn weer onbeperkt. Leuke locaties en na het eten kun je studentenmeisjes checken in de winkel van sinkel die er zowat boven zit.
ik heb in Maastricht een keer onbeperkt spareribs gegeten bij Gauchos en die viel echt tegen
We hebben ook kinderopvang
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik heb in Maastricht een keer onbeperkt spareribs gegeten bij Gauchos en die viel echt tegen
amen! 1 kg Gauchos SelectionSowieso als je naar Gauchos gaat en je bestelt spareribs dat je wat fout doet. Je gaat daar heen voor kwaliteitsvlees (steaks etc), niet om onbeperkt te kunnen snaaien op spareribs lol, dan moet je gewoon naar een random steakhouse gaan. Scheelt ook enorm in prijs. Bij gaucho's betaal je gemiddeld wat meer maar dan krijg je ook echt een van de lekkerdere stukken vlees die je ooit gaat eten waarschijnlijk.