Fitness Seller

DBB Meet Nijmegen - 11 mei 2019

11 mei - Sporten of Sporten + Eten


  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

HillR waarom hebben wij nog twee abonnementen in plaats van 1? :roflol:

Je mag dan max 2 of 3x per week iemand meenemen, en je moet dan vtv ergens aangeven dat je iemand meeneemt +gegevens steeds invullen ofzo.. en dat voor een tientje besparing geloof ik.. ik heb er laatst naar gekeken :roflol: maar vond het te veel moeite
 
Je mag dan max 2 of 3x per week iemand meenemen, en je moet dan vtv ergens aangeven dat je iemand meeneemt +gegevens steeds invullen ofzo.. en dat voor een tientje besparing geloof ik.. ik heb er laatst naar gekeken :roflol: maar vond het te veel moeite
Trainen jullie vaker dan 3x p/w dan?
 
Je mag dan max 2 of 3x per week iemand meenemen, en je moet dan vtv ergens aangeven dat je iemand meeneemt +gegevens steeds invullen ofzo.. en dat voor een tientje besparing geloof ik.. ik heb er laatst naar gekeken :roflol: maar vond het te veel moeite

Oo laat dan maar zitten inderdaad :o
 
We kunnen ook zeggen Vital gym in Arnhem.
 
Arnhem is geen Nijmegen :p Ik ga liever naar Nijmegen to be honest.
 
dikke +1
 
Vital gym is wel dichterbij voor mij haha.
Maar welke gym kijken we later wel ff naar. Maakt mij niet uit.
 
Waarom toch altijd naar een gym gaan tijdens een meet? :thinking:
 
Waarom toch altijd naar een gym gaan tijdens een meet? :thinking:
True, alleen vreten is ook prima:roflol:
Omdat trainen is wat ons op dit forum verbindt?

We kunnen ook naar een postzegelmuseum gaan maar ik denk dat er daar niet veel animo voor is.
Zeker waar..

En er wordt natuurlijk ook af en toe ge-meet op festivals..
 
Ik vind basic ook prima hoor. Is alleen maar tot 16.00 uur open en ‘t Zusje kan pas vanaf 17.30 uur. Hebben we nogal wat tijd om te overbruggen.
Ik wil dat trouwens wel eens meemaken samen met Skatermarvin eten bij ‘t Zusje.
 
Ik vind basic ook prima hoor. Is alleen maar tot 16.00 uur open en ‘t Zusje kan pas vanaf 17.30 uur. Hebben we nogal wat tijd om te overbruggen.
Ik wil dat trouwens wel eens meemaken samen met Skatermarvin eten bij ‘t Zusje.
Dat wordt dan een andere keer vrees ik. 11 mei kan ik zowieso niet, want heb me opgegeven om te werken met de open dag van mijn werk:emo:
 
Omdat trainen is wat ons op dit forum verbindt?

We kunnen ook naar een postzegelmuseum gaan maar ik denk dat er daar niet veel animo voor is.
En die 60% op DBB die niet traint?? :eek:
Ik weet niet hoeveel postzegelverzamelaars er op het forum zitten.
 
Back
Naar boven