XXL Nutrition

DBB Meet Nijmegen - 11 mei 2019

11 mei - Sporten of Sporten + Eten


  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Niet zo zeiken jongens. Gewoon naar het zonnige zuiden komen! :D
Wie heeft er nu niet een paar uurtjes reistijd over voor een prachtige gym van Pleister en je kunt de onhandige Annie én de roemruchte wovano live in action zien. :p
voor sommige is het ritje al een vakantie opzich.
 
Niet zo zeiken jongens. Gewoon naar het zonnige zuiden komen! :D
Wie heeft er nu niet een paar uurtjes reistijd over voor een prachtige gym van Pleister en je kunt de onhandige Annie én de roemruchte wovano live in action zien. :p
Iedereen wilt natuurlijk ook heel graag Pleister irl zien (wat erg begrijpelijk is).
 
Iedereen wilt natuurlijk ook heel graag Pleister irl zien (wat erg begrijpelijk is).
Ja, ik zou ook graag eens de opper baboon van DBB in het echt willen zien.:roflol:

Oh wait... :grinny: Zie ik je vanavond weer in de gym?
 
Komt er binnenkort nog een DBB meet? Zou graag ook buiten dit forum eens met anderen ervaringen willen delen... :windup:
 
waar ergens in Hoensbroek ?,ik heb nu een project van een maand of 2 in Hoensbroek /Amsterade
 
waar ergens in Hoensbroek ?,ik heb nu een project van een maand of 2 in Hoensbroek /Amsterade
Lol bij Allee zeker? Die gym is vlakbij boels.
Als je het leuk vindt kunnen we wel eens trainen.
 
Achterhoek annyone? :(
 
wordt een vakantie naar t zuiden #dbbcampingtrip

gaat vast en zeker een gave gym worden Pleister van wat ik zie voorbij komen op insta! Goed bezig:)
Voor mij was het al 220km enkele rit
 
Lol bij Allee zeker? Die gym is vlakbij boels.
Als je het leuk vindt kunnen we wel eens trainen.


Yep ,de beruchte kruising ,wij zitten op de Patersweg tegenover die school,

als die meet doorgaat wil ik zeker wel komen trainen , Hoensbroek is voor mij maar een dik uurtje rijden en dat heb ik er wel voor over ,

over die vorige in Rotterdam heb ik lang lopen twijfelen maar was toch net iets te ver rijden om het leuk te houden
 
Wat waar wanneer? In het zuiden? Ik ben in!
 
Volgende keer kom ik graag ook meetrainen in de regio Nijmegen.
 
Tja als de meet dan ook daadwerkelijk door gaat zou dat wel kunnen ja.........was niet zo'n succes......
 
Back
Naar boven