- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je begint seniel te worden ouweIk zou geld moeten krijgen om me met jou te vertonen
Nee wij zijn lekker op vakantie dan![]()

En zo ja, is @Valandinz zelf überhaupt wel komen opdagen?Leuk!Is het uiteindelijk nog doorgegaan of helemaal niet?En zo ja, is @Valandinz zelf überhaupt wel komen opdagen?
Ik zal in elk geval nog een meet organiseren later dit jaar in de gloednieuwe hardcore gym met gloednieuwe appartuur van @Pleister
ait. Ik ga gewoon een uur op de bootybuilder zitten, waiting for the magic to happen.Wel een t*ring eind rijden voor me maar ben wel in.
Was gezellig weer ja. Goede meet leuk etentje na de tijd met elkaar top geregeldJa moeten we gauw weer doen, maar dan met een goede kartrekker in plaats van een van de zijlijn roeptoeteraar![]()
Waar zit de nieuwe gym? Misschien kan ik een weekendje met de vrouw er aan koppelenWel een t*ring eind rijden voor me maar ben wel in.
uhmmm ik denk er nog eens over na...Zuid Limburg, lekker eindje tuffen voor jou @Furryx94
Ben wel eens in Brunssum geweest.. daarna eten bij parkstad plazaZuid Limburg, lekker eindje tuffen voor jou @Furryx94

Ben wel eens in Brunssum geweest.. daarna eten bij parkstad plaza![]()