MuscleMeat

DBB Meet Nijmegen - 11 mei 2019

11 mei - Sporten of Sporten + Eten


  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Ik zou geld moeten krijgen om me met jou te vertonen :windup:
Nee wij zijn lekker op vakantie dan :D
 
Als er ook een optie "alleen eten" zou zijn, komen er waarschijnlijk meer mensen. 80% van DBB traint niet.
 
Was echt supergezellig, leuk jullie gezien te hebben!

Goed geregeld ook, voor herhaling vatbaar :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ja moeten we gauw weer doen, maar dan met een goede kartrekker in plaats van een van de zijlijn roeptoeteraar :roflol:
 
Is het uiteindelijk nog doorgegaan of helemaal niet? :roflol: En zo ja, is Valandinz zelf überhaupt wel komen opdagen?
Ik zal in elk geval nog een meet organiseren later dit jaar in de gloednieuwe hardcore gym met gloednieuwe appartuur van Pleister
 
Nee natuurlijk niet :roflol:

En goed idee Pleister gym hardcore meet :cool:
 
Is het uiteindelijk nog doorgegaan of helemaal niet? :roflol: En zo ja, is Valandinz zelf überhaupt wel komen opdagen?
Ik zal in elk geval nog een meet organiseren later dit jaar in de gloednieuwe hardcore gym met gloednieuwe appartuur van Pleister
Leuk!
 
Ja moeten we gauw weer doen, maar dan met een goede kartrekker in plaats van een van de zijlijn roeptoeteraar :roflol:
Was gezellig weer ja. Goede meet leuk etentje na de tijd met elkaar top geregeld
 
zijn er nog pica's van deze meet? :)
 
Wel een tering eind rijden voor me maar ben wel in.
Waar zit de nieuwe gym? Misschien kan ik een weekendje met de vrouw er aan koppelen
 
Zuid Limburg, lekker eindje tuffen voor jou Furryx94
 
Niet zo zeiken jongens. Gewoon naar het zonnige zuiden komen! :D
Wie heeft er nu niet een paar uurtjes reistijd over voor een prachtige gym van Pleister en je kunt de onhandige Annie én de roemruchte wovano live in action zien. :p
 
Back
Naar boven