XXL Nutrition

DBB Phil Heath en Sushi meet!

Ok Killy haal me maar van de lijst, ik durf niet meer :angstig:

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 22:25 ----------

zoveel leden hier en maar 7,5 die komen?
beetje jammer dit, had er wel minstens 15/20 verwacht

Het moet wel een beetje intiem blijven :heart: en 80% durft zijn grakop niet te laten zien :trollface:

haha aanstellers!
kbegin te twijfelen, rotterdam is wel een pokken eind vanaf zwolle alhoewel sushi trek ik wel heel goed xD en weet niet hoe deze meetings zijn, wel gezellig altijd neem ik aan?

haha aanstellers!
kbegin te twijfelen, rotterdam is wel een pokken eind vanaf zwolle alhoewel sushi trek ik wel heel goed xD en weet niet hoe deze meetings zijn, wel gezellig altijd neem ik aan?

Ga je met de trein? En train je bij yourhealth in zwolle?

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 22:31 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/2nd-annual-sushi-meet-dbb-263917/

Hier staan filmpjes van meeting met mensen uit powerlift gedeelte

okey ziet er wel gezellig uit ja!
en als ik kom met de trein ja, en nee ik train niet bij your health maar movimiento in holtenbroek! ben je ook een Zwollenaer?

nee, maar kom er wel vaak, had ook tijdje 10rittenkaart daar bij de yourhealth. k*t trainen daar :(
Marin en ik komen vanuit de richting van Heerenveen met de trein. Dus je kan joinen als trein in zwolle stopt :)

nee, maar kom er wel vaak, had ook tijdje 10rittenkaart daar bij de yourhealth. k*t trainen daar :(
Marin en ik komen vanuit de richting van Heerenveen met de trein. Dus je kan joinen als trein in zwolle stopt :)

niet echt een goeie sportschool idd, ken mense die er gauw weer weg waren.
Movimiento is echt een klein sportschooltje met een huiselijk sfeertje, voornamelijk ouderen, senioren die een beetje kome cardioen.
sinds kort ook veel jonge mensen erbij, maar niet echt zo'n die hard gym waar overal groupies staan voor de spiegels enzovoort.
iedereen kent elkaar, goeie sfeer, geen gehaat haha.
kheb het goed naar me zin.

maar klinkt wel goed ja, kwil wel op de misschien lijst.
even kijken of k et red, klaat het nog weten

Waarom zijn jullie allemaal zo onzeker?

We verwachten niet dat jullie allemaal IFBB pro's of iets dergelijks zijn.

Go and have fun.

Een beetje meer zelfvertrouwen kan geen kwaad.

Waarom zijn jullie allemaal zo onzeker?

We verwachten niet dat jullie allemaal IFBB pro's of iets dergelijks zijn.

Go and have fun.

Een beetje meer zelfvertrouwen kan geen kwaad.

Je zou mij er niet eens uithalen, zie er gewoon uit als standaard studentje :D

Nou mensen die een foto willen sturen per pb zijn welkom. Anders loop ik misschien op de verkeerde mensen af die me voor gek verklaren ;) killy jij komt zeker lijkt mij... Kan jij een foto sturen?

anders spreken we gewoon met z'n alle af op station?

sky en ik zijn niet moeilijk te herkennen.. 1 ecto en een papz*k, can't be hard

:)
Laurel%20&%20Hardy%20(Thicker%20Than%20Water)_01.jpg

Haha die legend drukte een keer koud 220kg op de FIBO dacht ik toch?
Heb hem weleens gezien toen ik een keer bij Lifeline was, flinke jongen.

Ja klopt that's Mike :) Dit jaar gaat 'ie weer mee naar de fibo. Lifeline, daar trainen we iedere dag samen :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Oke, lijst updated:
Demian er bij en kitty + aanhang.

Ik zal iedereen even een pm sturen later de dag om te dubbel checken en dan ga ik alvast wat regelen.

Zal vast nog wel een keer van 020 naar Røtjeknør komen rijden, maar door de weeks in de avondspits gaat hem niet worden.

Volgende sushi meet wel in de bewoonde wereld? :trollface:

Ja, wanneer kom je naar bodies om met me te trainen! :mad:

Iedereen die wil facebook uitwisselen kan me PM'en, dan weet ik ook wat meer gezichten te vinden :)

Oke, lijst updated:
Demian er bij en kitty + aanhang.

Ik zal iedereen even een pm sturen later de dag om te dubbel checken en dan ga ik alvast wat regelen.

Ja, wanneer kom je naar bodies om met me te trainen! :mad:

zet mij ma op de misschien lijst, hoogstwaarschijnlijk als er niks tussenkomt of als k niet eerder weg kan van stage dan kom ik gewoon xD

Terug
Naar boven