XXL Nutrition

DBB Phil Heath en Sushi meet!

Wordt er ook gezopen? Zo niet heb ik er geen zin in.

Zijn jullie nog naar Phil Heath en naar de Sushi geweest?

Zo ja, pics, vids?

killy, je gaat toch geen pics maken he?
anders kan je me gelijk van de lijst afhalen :(

enigste foto waar ik op wil is met phil en dat is genoeg

Ik ga steeds positiever denken, ga proberen te komen!

Zet mij sowieso ff op de misschien lijst.

da phuck zie net da ik waarschijnlijk nog de kleinste ben ook :P

Ik kan pas om 16:00 weg van m'n werk. Ik neem aan dat ik dan maar gewoon naar die winkel in de koopgoot moet komen. Nog een stomme vraag misschien maar... hoe gaan we elkaar herkennen. Jullie herkennen mij denk ik wel aan mn avatar, maar ik jullie niet ;)

Ik kan pas om 16:00 weg van m'n werk. Ik neem aan dat ik dan maar gewoon naar die winkel in de koopgoot moet komen. Nog een stomme vraag misschien maar... hoe gaan we elkaar herkennen. Jullie herkennen mij denk ik wel aan mn avatar, maar ik jullie niet ;)

Killy is wel te herkennen toch? Gewoon op lang blond jongetje met kort haar afrennen en op zijn rug springen :D

Kan je wel een foto van mij sturen, of fb (ik kom waarschijnlijk)

Ik neem trouwens aan dat we ook bij phil al meeten ofso? Anders loop ik daar :fa: en moet k wachten op bekende bij Sumo...?

Ik loop zonder shirt, kan je me herkennen aan me tattoo :trollface:

Het staat vast, im in! zet me maar op de lijst.

anders spreken we gewoon met z'n alle af op station?

sky en ik zijn niet moeilijk te herkennen.. 1 ecto en een papz*k, can't be hard

Nou mensen die een foto willen sturen per pb zijn welkom. Anders loop ik misschien op de verkeerde mensen af die me voor gek verklaren ;) killy jij komt zeker lijkt mij... Kan jij een foto sturen?

Terug
Naar boven