MuscleMeat

DBB Phil Heath en Sushi meet!

• Topic Starter Topic Starter
Nou mensen die een foto willen sturen per pb zijn welkom. Anders loop ik misschien op de verkeerde mensen af die me voor gek verklaren ;) killy jij komt zeker lijkt mij... Kan jij een foto sturen?

Ik heb 7 trainingsvids van ibo en mij, kijk in mijn sig dan kan je me zien.

Nou mensen die een foto willen sturen per pb zijn welkom. Anders loop ik misschien op de verkeerde mensen af die me voor gek verklaren ;) killy jij komt zeker lijkt mij... Kan jij een foto sturen?

Ik ben ook van plan te gaan, maar niemand reageert op me :sad:

dan maar niet *heartbroken*

• Topic Starter Topic Starter
Taaadddaaa

uploadfromtaptalk1331756287980.jpg

Sorry ben te buff voor jullie srs

Ik heb trouwens verrekt veel zin in dat restaurant. Maar het slaat natuurlijk nergens op om heel nl af te leggen daarvoor. Voor heath doe ik het niet :p

Moet toch niet moeilijk zijn 'n groepje bb'ers te herkennen. :)

Ik heb trouwens verrekt veel zin in dat restaurant. Maar het slaat natuurlijk nergens op om heel nl af te leggen daarvoor. Voor heath doe ik het niet :p

Als je met trein gaat, dan is kans dat je in Amersfoort bij mij en Marin in de trein stapt

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je met trein gaat, dan is kans dat je in Amersfoort bij mij en Marin in de trein stapt

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kom bijna elke dag wel op het station in amersfoort. Als je richting utrecht reisd ga je me vroeg of laat wel tegen komen :p

Trouwens laatst nog een jong kerel daar zien uitstappen denk jaartje of 26. Fkng buff, ik leek er echt niets bij :eek:

Moet toch niet moeilijk zijn 'n groepje bb'ers te herkennen. :)

Als ze er ook echt als bb uitzien niet nee ;) mocht m'n sport buddy (bb van 140 kg :D) mee kunnen, mag hij dan ook? Mijn vriend moet naar Japan die periode dus kan waarschijnlijk niet :(

hoeveel man gaan er nou eigenlijk??
klinkt wel lachen op zich xD

Zal vast nog wel een keer van 020 naar Røtjeknør komen rijden, maar door de weeks in de avondspits gaat hem niet worden.

Volgende sushi meet wel in de bewoonde wereld? :trollface:

Terug
Naar boven