MuscleMeat

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitshop, XXL Nutrition en Sportfood.

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitsh

Eddine zei:
Origineel gepost door NIKKK

Wist niet goed wie ik van brazilie als topscoorder zou moete kiezen, ik denk namelijk dat neymar helemaal niet veel gaat scoren dit wk evenals fred.

Fred was wel topscorer op Confederations Cup. Ik denk dat hij in de poulefase topscorer wordt en later Neymar belangrijker gaat worden.

Origineel gepost door ivantjeuh

Klose scoort altijd meerdere goals voor Duitsland.

Costa verwacht ik veel van ivm zijn topvorm en de aanvoer vanuit het middenveld in het Spaanse elftal.

CR is s' werelds beste voetballer en Messi zal willen vlammen voor Argentinië.

Ik verwacht helemaal niks van Costa eigenlijk. Na 2 interlands (?) en nu blessures vraag ik me af of die helemaal in vorm komt.

Mijn topscorers poulefase zijn Fred, Suarez, Ronaldo en Messi

Zal 5 dagen rust nodig hebben. Doet niet mee met de CL finale maar is weer wedstrijdfit tijdens het WK. Ik zie hem er wel een paar inknallen met een Silva Iniesta en Fabregas achter 'm..

Topscores Miroslav Klose & Podolski

Ik heb Spanje als winnaar, Brazil verliest in de finale.
Geen idee of dit mogelijk is :)

59 deelnemers al, gaat vlotjes als er prijzen mee gemoeid zijn :p

:cool:

Heb iedereen geaccepteerd.

Heb weer een aanmelding voor de subpoule door ene Yaspr. Heeft nog geen enkele post hier op DBB gemaakt. Ook geen idee wie Renif is.

Niet toelaten bro.
Alleen als ze hier posten en niet vanaf mei 2014 lid zijn.

Ik heb hem ingevuld, jullie kunnen je maar beter vast uitschrijven. Bij deze kondig ik aan dat ik de winnaar zal zijn.

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

K*trob incasseert even een shirt van 25eu over onze rug

beter stop je hem in de prijzenpot vieze profiteur

inn

Ik heb hem ingevuld, jullie kunnen je maar beter vast uitschrijven. Bij deze kondig ik aan dat ik de winnaar zal zijn.

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Haha ik zag het ook al voorbij komen op FB.
EK shirt van '88, eikel :P

Ik wil ook mee doen kan alleen niet openen op de iPad en heb geen zin om op te staan en de computer aan te doen :( :(

Nee, maar de duitsers staan bekend om hard voetbal.

De laatste 2 topscoorders in wk's waren ook duitsers. Terwijl ze vorig wk nog niet eens in de finale zaten.

Nice.

Ik zie zelf ook graag Duits voetbal.

Zeker een wedstrijd als DE - ENG zie ik graag. Engelse & Duitse supporters kunnen nogal eens flink tekeer gaan!

Dit is mijn top 4 topscores:

Miroslav Klose
Wayne Rooney
Christiano Ronaldo
Lionel Messi

We zullen zien mannen :D

• Topic Starter Topic Starter

Ik incasseer ook de nummer 1 prijs recht voor jullie ogen :D

Laatst bewerkt:
Ik incasseer ook de nummer 1 prijs recht voor jullie ogen :D

Praat er niet omheen, in de prijzenpot met dat ding.

Anders zie ik geen andere optie dan dat ik Eric moet bellen, die er voor zal zorgen dat je een ban krijgt.

Daag me niet uit.

• Topic Starter Topic Starter
59 deelnemers al, gaat vlotjes als er prijzen mee gemoeid zijn :p

Had muscle meat ook nog benaderd maar die gaven helemaal geen reactie, die scoobzor ofzo.

Niet toelaten bro.
Alleen als ze hier posten en niet vanaf mei 2014 lid zijn.

Nee klopt die laat ik niet toe. De poule is ook te vinden dus ook niet leden kunnen een verzoek sturen.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Praat er niet omheen, in de prijzenpot met dat ding.

Anders zie ik geen andere optie dan dat ik Eric moet bellen, die er voor zal zorgen dat je een ban krijgt.

Daag me niet uit.

haha ik krijg dat shirt volgens mij niet bro omdat ik daavoor facebook gegevens moest invullen.

Maar mocht ik hem wel krijgen dan mag de winnaar hem van mij wel hebben :D

Overigens ben ik dat zelf dus dat maakt niet uit verder.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

Zitten nu op 62 totaal. Als het WK begint kun je trouwens pas voorspellingen van anderen bekijken..

Terug
Naar boven