Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh yes he is.
''El madridismo puede estar tranquilo porque me estoy entrenando bien y voy a estar en la final, seguro. Lo más importante es que me siento bien, tengo buenas sensaciones y el sábado estaré a mi mejor nivel"
De Madridistas mogen rustig blijven. Ik ben goed aan het trainen en ik zal de finale redden, zeker weten. Het belangrijkste is dat ik mijzelf goed voel. Ik zit lekker in mijn vel en aanstaande zaterdag zal ik topfit zijn.

). Verder gaat Japan een goed toernooi spelen, en Uruguay gaat voor een verrassing zorgen gok ik zo. En Nederland gaat tegen Brazilië onderuit! Verder is mijn hele pronostiek een pure gok. Good luckkAloha, bij deze mijn eerste post dan. Ben inderdaad geen erg actief persoon op dit forum.. Maar i.v.m. het WK: Brazilië wint, Spanje verliezend finalist. Fred, Villa & Ronaldo topscorers (Laatste ben ik momenteel even kwijt). Verder gaat Japan een goed toernooi spelen, en Uruguay gaat voor een verrassing zorgen gok ik zo. En Nederland gaat tegen Brazilië onderuit! Verder is mijn hele pronostiek een pure gok. Good luckk
Aloha, bij deze mijn eerste post dan. Ben inderdaad geen erg actief persoon op dit forum.. Maar i.v.m. het WK: Brazilië wint, Spanje verliezend finalist. Fred, Villa & Ronaldo topscorers (Laatste ben ik momenteel even kwijt). Verder gaat Japan een goed toernooi spelen, en Uruguay gaat voor een verrassing zorgen gok ik zo. En Nederland gaat tegen Brazilië onderuit! Verder is mijn hele pronostiek een pure gok. Good luckk
Aloha, bij deze mijn eerste post dan. Ben inderdaad geen erg actief persoon op dit forum.. Maar i.v.m. het WK: Brazilië wint, Spanje verliezend finalist. Fred, Villa & Ronaldo topscorers (Laatste ben ik momenteel even kwijt). Verder gaat Japan een goed toernooi spelen, en Uruguay gaat voor een verrassing zorgen gok ik zo. En Nederland gaat tegen Brazilië onderuit! Verder is mijn hele pronostiek een pure gok. Good luckk