Fitness Seller

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitshop, XXL Nutrition en Sportfood.

Portugal gaat winnen, let nou maar op! :mad:

Let op he, van persie wordt topscorer !

Gaat echt niet gebeuren. Ronaldo is niet 100% fit.

Oh yes he is.

''El madridismo puede estar tranquilo porque me estoy entrenando bien y voy a estar en la final, seguro. Lo más importante es que me siento bien, tengo buenas sensaciones y el sábado estaré a mi mejor nivel"

De Madridistas mogen rustig blijven. Ik ben goed aan het trainen en ik zal de finale redden, zeker weten. Het belangrijkste is dat ik mijzelf goed voel. Ik zit lekker in mijn vel en aanstaande zaterdag zal ik topfit zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Oh yes he is.

''El madridismo puede estar tranquilo porque me estoy entrenando bien y voy a estar en la final, seguro. Lo más importante es que me siento bien, tengo buenas sensaciones y el sábado estaré a mi mejor nivel"

De Madridistas mogen rustig blijven. Ik ben goed aan het trainen en ik zal de finale redden, zeker weten. Het belangrijkste is dat ik mijzelf goed voel. Ik zit lekker in mijn vel en aanstaande zaterdag zal ik topfit zijn.

Ik hoop het van harte :D

Hij heeft ook nog wel bijna een maand om fit te geraken, lijkt me voor hem wel voldoende.

Denk dat hij wel een strak WK gaat spelen en dat hij voor ons, Belgen, wel eens de dooddoener kan zijn.

Hopsakee ik doe ook mee :D
vanavond eens op mn gemakje invullen..

Waar moet je je aanmelden

Aloha, bij deze mijn eerste post dan. Ben inderdaad geen erg actief persoon op dit forum.. Maar i.v.m. het WK: Brazilië wint, Spanje verliezend finalist. Fred, Villa & Ronaldo topscorers (Laatste ben ik momenteel even kwijt :D). Verder gaat Japan een goed toernooi spelen, en Uruguay gaat voor een verrassing zorgen gok ik zo. En Nederland gaat tegen Brazilië onderuit! Verder is mijn hele pronostiek een pure gok. Good luckk

Aloha, bij deze mijn eerste post dan. Ben inderdaad geen erg actief persoon op dit forum.. Maar i.v.m. het WK: Brazilië wint, Spanje verliezend finalist. Fred, Villa & Ronaldo topscorers (Laatste ben ik momenteel even kwijt :D). Verder gaat Japan een goed toernooi spelen, en Uruguay gaat voor een verrassing zorgen gok ik zo. En Nederland gaat tegen Brazilië onderuit! Verder is mijn hele pronostiek een pure gok. Good luckk

Oke ik laat je toe. Je bent ook al een jaar lid bijna dus je hebt je iig niet speciaal voor de poule hier aangemeld.

Ik doe mee!

Moet je hopen dat Suarez op tijd weer fit wordt..
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...y-berichten-over-meniscusoperatie-suarez.html

Net het eerste deel ingevuld. Heb het eens even allemaal bekeken, maar ook dit jaar gaat Spanje weer met de titel aan de haal.

Japan is zeker niet te onderschatten. Hun match tegen italië in de conf cup heeft veel spektakel opgeleverd en bij momenten speelden ze italie gewoon kapot.
Tussen examens door eens proberen matchke mee te pikken van japan

He rob, thanks voor je waarschuwing!

Wou het hier nog te zeggen, maar niet meer aan gedacht; heb drukke week achter de boeg, dus heb men pronostieken nog niet kunnen invullen. Dit weekend heb ik er waarschijnlijk wel tijd voor!

Geeen dank

Heb EricR ook bericht gestuurd of die mee doet maar die heeft niet gereageerd. Misschien kan Ruud hem nog ff overhalen.

Terug
Naar boven