AndroidHealthClinic

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitshop, XXL Nutrition en Sportfood.

41ste op 0 punten

Bedankt Rutte!

Wtf, ik sta zogezegd nog steeds op 0 terwijl ik al 32 punten heb.

nvm 31ste met 67 punten, verkeerd gekeken blijkbaar

Was Spanje nu zo zwak, of was Nederland nu zóó verschrikkelijk in vorm? Ik denk dat laatste!! :D

Tot nu toe op de 2e plek :)

hmm jammer dat die topscorers zo belangrijk zijn. Ik ben dus kansloos met Suarez en wrs Costa.

hmm jammer dat die topscorers zo belangrijk zijn. Ik ben dus kansloos met Suarez en wrs Costa.

Costa viel vies tegen gisteren, heb zelf Suarez vervangen, maar denk dat mensen die Robben of Van Persie als topscoorder hebben, nog wel wat puntjes gaan binnenhalen komende wedstrijden.

Van 3e plaats naar 66e gegaan vanwege 11 punten gisteren (Chili - Australië) :(
Begon zo heerlijk met de wedstrijd van Brazilië + Neymar als topscoorder, op 55 punten.

Sta nog steeds op 0 punten terwijl ik er al 33 heb?
Wasdezeshit

• Topic Starter Topic Starter
Lees nou eens goed.

Je moet die ranglijst zelf checken en niet je naam onderaan de eerste pagina.

Wat een achterlijke poule. Ik heb al twee wedstrijden precies goed voorspeld en de persoon die eerste staat in de poule heeft nog geen één wedstrijd goed voorspeld. Hij staat toch bovenaan door de topscorers. Hoe is dit een wk-poule? Lijkt eerder een topscorerspoule.

Wat een achterlijke poule. Ik heb al twee wedstrijden precies goed voorspeld en de persoon die eerste staat in de poule heeft nog geen één wedstrijd goed voorspeld. Hij staat toch bovenaan door de topscorers. Hoe is dit een wk-poule? Lijkt eerder een topscorerspoule.

ja maar uiteindelijk heeft iedereen 4 topscorers dus komt op hetzelfde neer uit eindelijk want als jij punten pakt met jou topscorers kan hij ze niet meer pakken omdat die die punten al heeft ;)

ja maar uiteindelijk heeft iedereen 4 topscorers dus komt op hetzelfde neer uit eindelijk want als jij punten pakt met jou topscorers kan hij ze niet meer pakken omdat die die punten al heeft ;)

Ik heb Suarez en Ronaldo dus die missen allebei de eerste wedstrijd. Je krijgt gewoon belachelijk veel punten als één van die topscorers een goal maakt.

Ik heb Suarez en Ronaldo dus die missen allebei de eerste wedstrijd. Je krijgt gewoon belachelijk veel punten als één van die topscorers een goal maakt.

Inderdaad. Er wordt veel te veel belang gehecht aan topscorers in verhouding met de juiste uitslag.

Inderdaad. Er wordt veel te veel belang gehecht aan topscorers in verhouding met de juiste uitslag.

dat is in deze fase van het spel en ook door die monster uitslag van NL...

uiteindelijk, nadat alle matchen van de groep gespeeld zijn, gaat het aandeel punten van topscoorder veel verminderen hoor

dat is in deze fase van het spel en ook door die monster uitslag van NL...

uiteindelijk, nadat alle matchen van de groep gespeeld zijn, gaat het aandeel punten van topscoorder veel verminderen hoor

precies, 48 poule wedstrijden en 4 topscorers dat zijn 12 wedstijden bij elkaar dat die topscoreres kunnen spelen (heb je verkeerde gekozen is dat jouw gok geweest)

waar kan je de dbb stand zien op scorito?

Terug
Naar boven