Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Degenen die nu op nr 1 staan zullen later snel afdruipen. Want ze hebben van persie/robben als topscorer ipv suarez/ronaldo
Suarez mist de eerste wedstrijd al en het telt alleen voor de groepsfase
Wtf, ik sta zogezegd nog steeds op 0 terwijl ik al 32 punten heb.
hmm jammer dat die topscorers zo belangrijk zijn. Ik ben dus kansloos met Suarez en wrs Costa.

Wat een achterlijke poule. Ik heb al twee wedstrijden precies goed voorspeld en de persoon die eerste staat in de poule heeft nog geen één wedstrijd goed voorspeld. Hij staat toch bovenaan door de topscorers. Hoe is dit een wk-poule? Lijkt eerder een topscorerspoule.

ja maar uiteindelijk heeft iedereen 4 topscorers dus komt op hetzelfde neer uit eindelijk want als jij punten pakt met jou topscorers kan hij ze niet meer pakken omdat die die punten al heeft![]()
Ik heb Suarez en Ronaldo dus die missen allebei de eerste wedstrijd. Je krijgt gewoon belachelijk veel punten als één van die topscorers een goal maakt.
Inderdaad. Er wordt veel te veel belang gehecht aan topscorers in verhouding met de juiste uitslag.
dat is in deze fase van het spel en ook door die monster uitslag van NL...
uiteindelijk, nadat alle matchen van de groep gespeeld zijn, gaat het aandeel punten van topscoorder veel verminderen hoor