Godafoss
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, 4 jaar geleden hadden de topscorers 5 goals inderdaad.dat gezeik over die topscorers is een beetje onzinnig imo. toevallig wordt er nu in de eerste paar wedstrijden veel gescoord maar normaliter heeft een topscorer van het toernooi 6 goals ofzo. dus dan valt het wel mee hoe zwaar die wegen tov alle wedstrijden in het toernooi
dat gezeik over die topscorers is een beetje onzinnig imo. toevallig wordt er nu in de eerste paar wedstrijden veel gescoord maar normaliter heeft een topscorer van het toernooi 6 goals ofzo. dus dan valt het wel mee hoe zwaar die wegen tov alle wedstrijden in het toernooi
als ik zo even snel hoofdreken zijn er 64 wedstrijden in totaal, dus zelfs als je al een beetje redelijk winnaars voorspeld en zo hier en daar een uitslag goed hebt zit je makkelijk bij de 600+ punten, dat is wel beduidend meer dan die paar honderd die je met je topscoorders kan halen. ik geef toe het weegt vrij zwaar mee in vergelijking met de rest maar het is niet alsof het heel de stand verdoet6 goals op topscoorder is alsnog 102 punten, terwijl een correcte uitslag 22 punten is.
Vind de topscorers wel erg zwaar wegen, aangezien een correcte uitslag niet iets is dat je zomaar pakt.
Achja, geeft wel een extra dimensie aan de oninteressante wedstrijden van het wk. 
Ik hoop dat Forlan vanavond een hattrick maakt, anders kan ik nu al een kruis maken over mijn scorito![]()

als ik zo even snel hoofdreken zijn er 64 wedstrijden in totaal, dus zelfs als je al een beetje redelijk winnaars voorspeld en zo hier en daar een uitslag goed hebt zit je makkelijk bij de 600+ punten, dat is wel beduidend meer dan die paar honderd die je met je topscoorders kan halen. ik geef toe het weegt vrij zwaar mee in vergelijking met de rest maar het is niet alsof het heel de stand verdoet

Ik ga als een trein
---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------
een kapotte trein