Fitness Seller

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitshop, XXL Nutrition en Sportfood.

Ook 3-0 hier. o/

dat gezeik over die topscorers is een beetje onzinnig imo. toevallig wordt er nu in de eerste paar wedstrijden veel gescoord maar normaliter heeft een topscorer van het toernooi 6 goals ofzo. dus dan valt het wel mee hoe zwaar die wegen tov alle wedstrijden in het toernooi

dat gezeik over die topscorers is een beetje onzinnig imo. toevallig wordt er nu in de eerste paar wedstrijden veel gescoord maar normaliter heeft een topscorer van het toernooi 6 goals ofzo. dus dan valt het wel mee hoe zwaar die wegen tov alle wedstrijden in het toernooi
Mja, 4 jaar geleden hadden de topscorers 5 goals inderdaad.

6 goals op topscoorder is alsnog 102 punten, terwijl een correcte uitslag 22 punten is.
Vind de topscorers wel erg zwaar wegen, aangezien een correcte uitslag niet iets is dat je zomaar pakt.

6 goals op topscoorder is alsnog 102 punten, terwijl een correcte uitslag 22 punten is.
Vind de topscorers wel erg zwaar wegen, aangezien een correcte uitslag niet iets is dat je zomaar pakt.
als ik zo even snel hoofdreken zijn er 64 wedstrijden in totaal, dus zelfs als je al een beetje redelijk winnaars voorspeld en zo hier en daar een uitslag goed hebt zit je makkelijk bij de 600+ punten, dat is wel beduidend meer dan die paar honderd die je met je topscoorders kan halen. ik geef toe het weegt vrij zwaar mee in vergelijking met de rest maar het is niet alsof het heel de stand verdoet

Ik maak toch geen kans xD ik weet nauwelijks iets van de landen af. In een competitie poule maak ik een stuk meer kans op een top 10. Bij wks en eks ben ik al blij als ik de winnaar correct heb :roflol: Achja, geeft wel een extra dimensie aan de oninteressante wedstrijden van het wk.

Is die forlan ondertussen zn plek niet eens kwijt aan een jongere voetballer? Of zijn er gewoon geen waardige vervangers bij Uruguay?

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

t*ring xD ik gun het costa rica ook wel. Maar had het niet verwacht.

Uruguay verpest ook me poul weer ga is voetballen

What. The. ****.

Okee, ik kan er ook al beter mee stoppen :p

1-3... kom ik aan met mn 4-0

Ik hoop dat Forlan vanavond een hattrick maakt, anders kan ik nu al een kruis maken over mijn scorito :o

Mooi. Wat een faal.

1-3... kom ik aan met mn 4-0

:roflol: :roflol:

Ik had 3-0 :o

als ik zo even snel hoofdreken zijn er 64 wedstrijden in totaal, dus zelfs als je al een beetje redelijk winnaars voorspeld en zo hier en daar een uitslag goed hebt zit je makkelijk bij de 600+ punten, dat is wel beduidend meer dan die paar honderd die je met je topscoorders kan halen. ik geef toe het weegt vrij zwaar mee in vergelijking met de rest maar het is niet alsof het heel de stand verdoet

Het gaat enkel over de groepsfase, nadien kan je opnieuw topscorers invullen, dus dan heb je nog maar 48 wedstrijden over.

Per goal dat één van je topscorers maakt, krijg je 17 punten. Per winnende ploeg maar 11, voor een juiste score 21. Kans dat je juiste score hebt, is redelijk klein, kans dat je winnende ploeg hebt, is redelijk groot.

Iedereen die Van Persie heeft, heeft gisteren 34 punten meer gescoord dan iedereen die die niet had.

34 punten achter voor ons (ik had VP niet), betekent dat wij nu minstens 3 matchen beter moeten voorspellen dan de andere groep ... én dan mag VP niet nog eens scoren. Er dan vanuitgaande dat je bij de meeste groepsmatchen echt nog wel beetje juist kan gokken op de winnende ploeg, telt een topscorer echt wel zwaar mee.

Enige dat wij kunnen hopen, is dat onze topscorers minstens evenveel goals maken, maar als je zoals ik gekozen hebt voor Forlan, is je scorito voorbij na amper 3 speeldagen :o

Goede shit. Nouja bij dit soort uitslagen weet je in ieder geval dat je normaal gesproken geen punten verliest op anderen, want niemand hoort dit goed te hebben.

Ik ga als een trein

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

een kapotte trein

Hoppa 1-2 :)

HA!! Eerste goede voorspelling, en sta nu (tijdelijk) op 1.

pas 1 wedstrijd uberhaupt de goede winnaar gekozen :roflol: :roflol:

fuark, slechte ronde gister.

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitsh

Bam op 1, en dat blijft zo. :P

klote site, me zo hoop geven...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

terwijl eigenlijk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven