AndroidHealthClinic

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitshop, XXL Nutrition en Sportfood.

Aight.
Vanavond Müller weer een hattrickje en alles is gooood.

Ga niet eens meer kijken, ga echt waardeloos sinds de 2e ronde :roflol:
Wat een pauperventje die Suarez zeg, ook nog het lef van psychologen op het nieuws om te zeggen dat hij er niks aan kon doen vanwege een impulsreactie die vanuit zijn hersenen werd aangestuurd.
Had dat ventje helemaal verrot geslagen direct na de wedstrijd als Italië toch niet doorging.

Lijkt me toch duidelijk dat hij er niet over nadenkt voordat hij iemand gaat bijten. Anders zou hij het niet doen namelijk...

Haha waaat, ik sta ineens 9e.

[Link niet meer beschikbaar]

Waneer kan je de 2de ronde invullen?

Kan iemand me even zeggen welke topschutters ik moet nemen?

3 van mijn 4 topschutters voor de groepsfase hebben namelijk niet gescoord, dus ik kan daar wel wat hulp bij gebruiken :o

Dat was inderdaad mijn grootste misser :roflol:

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Rank 11 master race checking in :cool:

Blijft wel rot dat ik twee domme topschutters heb gekozen; met suarez of messi ipv Forlan en Higuan had ik comfortabel in top 5 gestaan. Zo heeft Koreem, die amper 1 punt meer heeft als ik, 119 (!!) punten meer als ik door topschutters. :sad:

Je kan natuurlijk ook Villa en Ronaldo als topscorers hebben :(

Neymar,villa,ronaldo,messi al met al toch nog wat puntjes

Je kan natuurlijk ook Villa en Ronaldo als topscorers hebben :(

Ronaldo heb ik ook :o

Had vandaag srs 6x kunnen scoren.

En Villa heeft op zijn eentje meer gescoord dan Forlan en Higuain samen.

Maar Villa moest inderdaad wel elke match beginnen; dan was Spanje misschien nog niet naar huis.

Ronaldo, Klose, Messi en Suarez checking in. Allemaal in ieder geval één keer gescoord.

Whoppa alles ingevuld alleen loop ik als deze voorspelling uitkomt wel 200 punten mis aangezien ik een andere wereldkampioen heb dan ik in het begin had...

• Topic Starter Topic Starter
Lol punjab zelfs 6e ofzo wtf

Ik ben in een vrije val terecht gekomwn zie ik.

t*fus costa en t*fus klose ohja en t*fus kuipers die als benzema scoort de wedstrijd snel afblaast

Lol punjab zelfs 6e ofzo wtf

Ik ben in een vrije val terecht gekomwn zie ik.

t*fus costa en t*fus klose ohja en t*fus kuipers die als benzema scoort de wedstrijd snel afblaast
Voel je pijn.
Bij m'n poule op het werk heb ik Costa als topscorer en Spanje wereldkampioen.
Done deal xD

Knockoutfase is lastig. Topscorers kiezen al helemaal.

Terug
Naar boven