Fitness Seller

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitshop, XXL Nutrition en Sportfood.

Zie Nederland het niet snel winnen van Mexico, Costa Rica EN Argentinië.
Twijfel tussen Robben en Benzema bij topscorers, voor het geval dat Frankrijk het wint van Duitsland.

Mijn topscores:

1) Robben
2) van Persie
3) Messi
4) Benzema

Denk niet dat er nu nog veel veranderd aan de rangschikking.

Iedereen zal grotendeels hetzelfde hebben, buiten dat alle Belgen zeggen dat België wint van VS en NL verliest van Argentinië, waar de NL-ers het omgekeerde hebben.

Ivantjeuuh zie ik misschien nog wel een plaats zakken, aangezien hij zijn WK fout heeft. Als Brazilië WK wordt en Argentinië verliezende finalist wordt, krijgen er een hoop mensen 300 punten bij en hij is er daar niet één van. Ik ook niet, jammer genoeg, dus hoewel ik nu op plaats 12 sta zal een top 5 (10 ook niet waarschijnlijk) er niet meer inzitten.

Denk niet dat er nu nog veel veranderd aan de rangschikking.

Iedereen zal grotendeels hetzelfde hebben, buiten dat alle Belgen zeggen dat België wint van VS en NL verliest van Argentinië, waar de NL-ers het omgekeerde hebben.

Ivantjeuuh zie ik misschien nog wel een plaats zakken, aangezien hij zijn WK fout heeft. Als Brazilië WK wordt en Argentinië verliezende finalist wordt, krijgen er een hoop mensen 300 punten bij en hij is er daar niet één van. Ik ook niet, jammer genoeg, dus hoewel ik nu op plaats 12 sta zal een top 5 (10 ook niet waarschijnlijk) er niet meer inzitten.
idd bijna iedereen heeft ook dezelfde topscoorders onderhand. sws dat 95% een selectie uit
robben
v persie
messi
muller
benzema
neymar

heeft en dan houdt het wel op ongeveer

Doe is gek en kies samaras als topscoorder!

Shit ben tweede helft vergeten in te vullen....

Mag ik de troostprijs ?

Rodriguez van Colombia? Niemand?

5de plaats atm, not bad :D als belgie finale speelt wordt ik 1stes :D

ik ben zo slim geweest om te vergeten mijn topscorers in te vullen :(:(

jorgy, waarom sta jij zo hoog? ik dacht dat jij, vanaf er geld mee te winnen valt, alleen maar verliest?

kom dan liever wat terug kijken in het weddenschappen topic! :p

jorgy, waarom sta jij zo hoog? ik dacht dat jij, vanaf er geld mee te winnen valt, alleen maar verliest?

kom dan liever wat terug kijken in het weddenschappen topic! :p

Hahaha I know :o

Heb het al vaker gezegd en zeg het nog eens: als ik iets betere topschutters had genomen in het begin, had ik top 5 gestaan :mad:

Denk echter niet dat ik nog in die top 5 kan geraken, want nu heeft iedereen ongeveer hetzelfde en ik heb Duitsland als verliezende finalist ipv Argentinië. Zal dus wel hoog eindigen, maar net niet hoog genoeg om geld te winnen, zoals gewoonlijk :sad:

Hahaha I know :o

Heb het al vaker gezegd en zeg het nog eens: als ik iets betere topschutters had genomen in het begin, had ik top 5 gestaan :mad:

Denk echter niet dat ik nog in die top 5 kan geraken, want nu heeft iedereen ongeveer hetzelfde en ik heb Duitsland als verliezende finalist ipv Argentinië. Zal dus wel hoog eindigen, maar net niet hoog genoeg om geld te winnen, zoals gewoonlijk :sad:

Duitsland als verliezend finalist kan zomaar gebeuren bro ;)
Ik heb Brazilië als winnaar, maar zie ze niet zomaar winnen van Duitsland.

Morgen naar Antwerpen om de zuiderburen te supporten. Wel met een Nederlands tintje though.

Duitsland als verliezend finalist kan zomaar gebeuren bro ;)
Ik heb Brazilië als winnaar, maar zie ze niet zomaar winnen van Duitsland.

Ja, maar ik heb Brazilië ook als winnaar en zag pas paar dagen geleden dat ze al in halve finale tegen elkaar komen :o

Als Duitsland inderdaad Brazilië uitschakelt, denk ik ook wel dat ze zich niet gaan laten afstoppen door Argentinië/Nederland.

Terug
Naar boven