Fitness Seller

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitshop, XXL Nutrition en Sportfood.

ivantjeuh gaat neer bij zijn voorspelling van NED - ARG

plaats 20 nu hier

ivantjeuh gaat neer bij zijn voorspelling van NED - ARG

plaats 20 nu hier

Zou ik niet echt verdiend vinden.

Ivantjeuh staat al van aan het begin aan de leiding en hoewel ik de topschutters te zwaar vind doorwegen, verdient hij het wel om dit te winnen. Per slot van rekening had hij de meeste matchen juist voorspeld.

Dat nu op het einde 4 matchen nog alles kunnen omgooien waardoor de voorgaande 60 (!!) amper nog wat voorstellen, vind ik persoonlijk een beetje krom.

Ivantjeuh staat al van aan het begin aan de leiding en hoewel ik de topschutters te zwaar vind doorwegen, verdient hij het wel om dit te winnen. Per slot van rekening had hij de meeste matchen juist voorspeld.

Dat nu op het einde 4 matchen nog alles kunnen omgooien waardoor de voorgaande 60 (!!) amper nog wat voorstellen, vind ik persoonlijk een beetje krom.

Tja, dat is het spel...
Sta nu ook 2e, maar goed kan zo maar anders wezen.
Topschutters wegen inderdaad aardig mee, als ik nou muller had gehad in de poulefase :p
Voorspelling aan begin voor wk winnaar weegt ook zwaar mee (200 pnt) wat ook voor sommige al kansloos is

Vind ook onzin dat in deze fase geen doelsaldo voorspelt hoeft te worden...

Gracias señor.

Tja, dat is het spel...
Sta nu ook 2e, maar goed kan zo maar anders wezen.
Topschutters wegen inderdaad aardig mee, als ik nou muller had gehad in de poulefase :p
Voorspelling aan begin voor wk winnaar weegt ook zwaar mee (200 pnt) wat ook voor sommige al kansloos is

Vind ook onzin dat in deze fase geen doelsaldo voorspelt hoeft te worden...

Ach uiteindelijk is het ook voor de fun, ik heb er ook niets in geïnvesteerd dus alles is mooi meegenomen! :)

De aankomende wedstrijden gaan inderdaad wel heel veel bepalen.

Had mijn kansen vrij laag ingeschat en Nederland laten winnen. Nu ik nog 5e ben geworden was dat misschien niet zo'n slimme keus.

Een competitie met veel schommelingen.

Jeeeej

Daar gaat men 6e plaats. Al had ik vooraf ook al wel verwacht dat Brazilië zonder Neymar en Silva niet zou winnen tegen de Duitsers, maar dit... :roflol:

Damn... slechte zaken gedaan gisteren.

6e plek :roflol:

Wat een wedstrijd.
Als die lamme Müller nou niet die twee ballen afspeelt die hij zelf kon maken, vardomma!

120 ptn voor één match goed nu ook :roflol:

Helemaal gezakt naar plaats 24.

Nu sinds de achtste finales maar 1 wedstrijd verkeerd voorspeld, verder alles goed gelukkig

Terug
Naar boven