AndroidHealthClinic

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitshop, XXL Nutrition en Sportfood.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6e van Nederland. Wut.

Nou dat Nederland niet van Argentinië zou winnen had ik niet verwacht...

Kut wedstrijd. Geniaal verdedigend werk geleverd, maar weggespeeld op het middenveld. Daardoor ook nooit die aanvallers kunnen bereiken. Erg zonde.

Sta toch ff mooi 31e, niet gek.

Ja, eigenlijk wel, misschien nog wel makkelijker als Costa Rica.
Argentinië heel WK nog geen drol gepresteerd, en nu nog niet.

Dan heb jij toch niet veel matchen gezien, noch van Argentinië, noch van NL.

Ondanks de 9/9 in de groep waren de matchen van NL toch niet echt om over naar huis te schrijven. Tweede helft tegen Spanje was waanzinnig goed, maar de 3-2 tegen Australië was toch maar flauw, net als de match tegen Chili ondanks de 2-0 overwinning. Tegen Mexico was het met de hakken over de sloot en hoewel ze tegen Costa Rica wel wat kansen hebben afgedwongen, zijn ze er toch niet in geslaagd om er tegen te winnen in 120 min terwijl Costa Rica echt geen hoogvlieger is.

Argentinië is ook echt een kutploeg en heeft inderdaad ook nog niets bewezen, maar ze hebben gewoon meer ervaring dan NL wat uiteindelijk de doorslag heeft gegeven.

Wees nou gewoon trots op NL. Met dit elftal zo ver geraken is hoe dan ook knap. Al die hoogmoed na de overwinning tegen Spanje was nergens op gebaseerd en komt gewoon lullig over.

1e prijs : Gesigneerd shirt van Pelé en Maradona.
Jammer dat ik die 20 punten niet meer in kan halen..

Iemand IN voor een poule als La Liga/Eredivisie weer begint?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.113
La liga leuker

I'm in

in voor beide al ben ik buiten de topclubs niet heel bekend met de Spaanse competitie

We'll show you the way :)

in

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.118
Wat is een goede site dan? Soort profcoach dat je gewoon 11 spelers moet kiezn ofzo?

Champions league poule :cool:

Terug
Naar boven