Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De meeste DBB-legendes zijn Vlamingen terwijl we zwaar in de minderheid zijn, we zijn socialer en genuanceerder, genieten betere opleidingen, kunnen beter koken, onze vrouwen zijn knapper en minder dik en we hebben beter bier. Hiermee is alles gezegd.
zonder belgen geen sanca dus word er te weinig gepost.

ik ben 2 keer in België op vakantie geweest. Vlamingen zijn cool, die lijken een heel stuk relaxter als Nederlanders (als in: minder snel geirriteerd en minder snel in de stress). Walloniers zijn Fransen.
Vlaanderen moet zich van Wallonie afscheiden en zich daarna bij Nederland voegen. Of Nederland bij Vlaanderen, kan mij het schelen. VlaamsNederland of NederVlamingen. En dan een roodwitblauwe vlaag met de Vlaamse Leeuw erin. Amai, dat wordt keigezellig.![]()

Das pas gesproken!ik ben 2 keer in België op vakantie geweest. Vlamingen zijn cool, die lijken een heel stuk relaxter als Nederlanders (als in: minder snel geirriteerd en minder snel in de stress). Walloniers zijn Fransen.
Vlaanderen moet zich van Wallonie afscheiden en zich daarna bij Nederland voegen. Of Nederland bij Vlaanderen, kan mij het schelen. VlaamsNederland of NederVlamingen. En dan een roodwitblauwe vlag met de Vlaamse Leeuw erin. Amai, dat wordt keigezellig.![]()