Fitness Seller

DBB zonder belgen kan niet

de Vlamingen dan he.. de walen heb ik niet zoveel mee :grinny:

ja maar jij kan ook alleen maar de goede belgen he loca.....

T is een belg, dus je stelling klopt :D

onze friet, jullie saus
ons bier, jullie glazen
onze vrouwen, jullie klompen...

Zie je we kunnen niet zonder elkaar.
Anders zaten wij hier met friet, bier en vrouwen en jullie met saus, glazen en klompen... Damn, what a good idea!! :D

onze friet, jullie saus
ons bier, jullie glazen

Anders zaten wij hier met friet, bier en vrouwen en jullie met saus, glazen en klompen... Damn, what a good idea!! :D

nee laat die 20 cl glaasjes maar over de grens :o

ik denk er ook zo over, wij maken da spel hier :D

Zonder belgen geen fritten.
Andere argumenten zijn onbelangrijk

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind belgen altijd wel goed te pruimen. Vooral de posts in het geile hanenhok waardeer ik veel. :D

De gentse feesten ruleren.:cool:

onze friet, jullie saus
ons bier, jullie glazen

Toch vreemd als je in de Belgische winkels gaat kijken. Het merendeel is import uit Nederland. (Kaas en al die zooi)

Vandaar ook dat de prijzen in BE zo hoog zijn. Jullie moeten alles importeren. :D

Kaas, ok. Al die zooi?? Verklaar? Tulpenbollen? Delfts porcelein?

Geintje, joh... ;)

Dutch Body Building...

nuff said... :cool:

We all speak Dutch, hombre...

ot: Eén van mijn beste maten van vroeger was een rasechte Hollander. Toffe peer. Is ook de enige die ik nog echt wel eens wil terug zien maar is toevallig ook de enige die niet gevonden wil worden om één of andere duistere reden.

idd, "Fitness & Bodybuilding in Nederland & België" staat er links bovenaan

nuff said... ;)

We hebben jullie niet voor niets uit het koninkrijk der Nederlanden gegooid....

:roflol:

Door een opstand heeft België zich afgescheurd. Het begon allemaal in Brussel. Wilmpie moeide zich teveel tussen Kerk en Katholieken en tussen liberalen en hun vrijheid. En mag nu net dat zijn waar je bij een echte Belg vanaf moet blijven...zijn vrijheid (en zijn bier).

Anyway, Nederland is goed te pruimen volgens mij. Ik vertoef er in ieder geval graag. Wat het patriotisme betreft: moet er meer zijn maar is aan het uitsterven...jammer.

er zal toch wel iets meer in holland zijn als weed ...denk eens even heel diep na sanca

Terug
Naar boven