AndroidHealthClinic

NSFW! WIE IS HET????????? DBB-EDITIE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ik geef je een hint.
car drift GIF
Das toeval !

Mooie langzaam opgebouwde en diepgaande verhaallijn, Christopher Nolan heeft er een serieuze concurrent bij.

• Haha
Waarderingen: BB_
Ik haal verschillende gebruikers door elkaar, is gedeeltelijk hun schuld door veranderde avatars en onderlinge gelijkenissen. Maar ik moest eigenlijk, zonder leedvermaak, automatisch aan jou denken. (Als jij tenmiste de man bent van dat freak accident bij invoegen op de snelweg met die mooie auto uit het autotopic.)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen lippen meer over, omdat deze zijn afgestorven door het overmatig pijpen van de vriend van mijn vrouw. Mijn wenkbrauwen en 50% van de haren op mijn kop zijn verdwenen, omdat ik een poging had gedaan mijzelf in de fik steken. Ik dwarrel heel de dag een beetje rond op dit forum, in de hoop dat iemand met mij wilt praten, want mijn vrouw en kinderen hebben mij afgestoten. De teststraat is mijn tweede thuis en aan mijn gezichtsuitdrukking kun je zien dat ik al met één been in het graf sta.

WIE OH WIE???

Ik heb geen lippen meer over, omdat deze zijn afgestorven door het overmatig pijpen van de vriend van mijn vrouw. Mijn wenkbrauwen en 50% van de haren op mijn kop zijn verdwenen, omdat ik een poging had gedaan mijzelf in de fik steken. Ik dwarrel heel de dag een beetje rond op dit forum, in de hoop dat iemand met mij wilt praten, want mijn vrouw en kinderen hebben mij afgestoten. De teststraat is mijn tweede thuis en aan mijn gezichtsuitdrukking kun je zien dat ik al met één been in het graf sta.

WIE OH WIE???
@Steks ???

WIE OH WIE???
Kleine correctie: 1 been weer uit het graf.

Er gaat een DBBer op bezoek bij moeders.

Mama, mama, ze viseerden mij terug op m'n werk. Muscle-shaming, tatoeage-shaming... Ze zeiden ook dat ik een buitenproportioneel groot hoofd heb.​
Geen aandacht aan schenken, zoon. Dat zijn ze niet waard. Je hebt ook helemaal geen groot hoofd. Desniettegenstaande, wil je even om aardappelen gaan bij de boer.​
Mama, we hebben geen zak voor de aardappelen.​
Dat is oké, zoon. Gebruik gewoon je pet.​

Laatst bewerkt:
Komen er ook nog antwoorden. Veel hints kan ik niet plaatsen

• Haha
Waarderingen: Onit
"Ik ben een van de betere bodybuilders hier op het forum, maar word soms toch wel een beetje onzeker van de kritiek op mijn fysiek en mijn aanpak. Nu zie ook ik in dat mijn shape heel snel kan veranderen en check deze regelmatig. Varieer ook mijn poses veel meer dan vroeger. Ik let goed op mijn dieet en kook graag."

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven