- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Das toeval !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das toeval !
Vertel...
Nou toen ik...
Een doorsnee vrouw?''mijn rijvaardigheid is pauper, een apart geval, Benzo geboren waarschijnlijk."
Wie ben ik?
Ik haal verschillende gebruikers door elkaar, is gedeeltelijk hun schuld door veranderde avatars en onderlinge gelijkenissen. Maar ik moest eigenlijk, zonder leedvermaak, automatisch aan jou denken. (Als jij tenmiste de man bent van dat freak accident bij invoegen op de snelweg met die mooie auto uit het autotopic.)
Gvd, ik stikte bijna in mijn koffie. De outfit van die gast (hoewel ik zelf ook veel kleding heb met dat checkerboard patroon).
Had ik toch de juiste persoon in gedachten.

@SteksIk heb geen lippen meer over, omdat deze zijn afgestorven door het overmatig pijpen van de vriend van mijn vrouw. Mijn wenkbrauwen en 50% van de haren op mijn kop zijn verdwenen, omdat ik een poging had gedaan mijzelf in de fik steken. Ik dwarrel heel de dag een beetje rond op dit forum, in de hoop dat iemand met mij wilt praten, want mijn vrouw en kinderen hebben mij afgestoten. De teststraat is mijn tweede thuis en aan mijn gezichtsuitdrukking kun je zien dat ik al met één been in het graf sta.
WIE OH WIE![]()

Kleine correctie: 1 been weer uit het graf.Ik heb geen lippen meer over, omdat deze zijn afgestorven door het overmatig pijpen van de vriend van mijn vrouw. Mijn wenkbrauwen en 50% van de haren op mijn kop zijn verdwenen, omdat ik een poging had gedaan mijzelf in de fik steken. Ik dwarrel heel de dag een beetje rond op dit forum, in de hoop dat iemand met mij wilt praten, want mijn vrouw en kinderen hebben mij afgestoten. De teststraat is mijn tweede thuis en aan mijn gezichtsuitdrukking kun je zien dat ik al met één been in het graf sta.
WIE OH WIE![]()
@mrcactusKomen er ook nog antwoorden. Veel hints kan ik niet plaatsen
Die met dat brede middel en die ander met het petje lijken me duidelijk. Voor de man met de 5XL pet zijn er diverse kandidaten. Eigenlijk vrij veel.Komen er ook nog antwoorden. Veel hints kan ik niet plaatsen
Komen er ook nog antwoorden. Veel hints kan ik niet plaatsen