MuscleMeat

NSFW! WIE IS HET????????? DBB-EDITIE

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de legends. Sanca mag niet als eerste reageren.
met alle onzin die hier de laatste tijd passeert over binnenkant borst, smith machines, tittybouncen en dergelijke wil ik het graag eens hier zetten, zodat de beachboys onder ons weer eens weten wat HARD TRAINEN is en zodat ze zichzelf de vraag kunnen stellen of ze ook hard trainen wanneer ze pakweg hun handschoentjes aantrekken voor een setje kickbacks
...

Als je geen 100kg drukt moet je gewoon je bek houwe.
...
 
  • Like
Waarderingen: LM
Nog eentje:
1617468693202.png

Dit is mijn held, zo ga ik sneller door een bocht. Maar knee down is natuurlijk belachelijk (en inderdaad onmogelijk als je 1m40 bent zoals Tom). Wie ben ik?
 
Laatst bewerkt:
"Ik ben een van de betere bodybuilders hier op het forum, maar word soms toch wel een beetje onzeker van de kritiek op mijn fysiek en mijn aanpak. Nu zie ook ik in dat mijn shape heel snel kan veranderen en check deze regelmatig. Varieer ook mijn poses veel meer dan vroeger. Ik let goed op mijn dieet en kook graag."
Bb?
 
???
Ik weet niet wie. Had wel iemand in gedachten , maar niemand die ik op alle punten herken. Poses variëren? Kritiek op aanpak? Graag koken? Een van de betere bodybuilders? Kan het niet echt plaatsen.
 
???
Ik weet niet wie. Had wel iemand in gedachten , maar niemand die ik op alle punten herken. Poses variëren? Kritiek op aanpak? Graag koken? Een van de betere bodybuilders? Kan het niet echt plaatsen.
Dat koken wordt nog wel eens overdreven. En dat variëren van de poses is misschien wel sarcastisch bedoeld.
 
???
Ik weet niet wie. Had wel iemand in gedachten , maar niemand die ik op alle punten herken. Poses variëren? Kritiek op aanpak? Graag koken? Een van de betere bodybuilders? Kan het niet echt plaatsen.
Ok, nog een aanwijzing. Een van de betere bodybuilders van het forum en waarschijnlijk de beste in een bepaalde categorie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven