AndroidHealthClinic

DDB-meet Deiana Sports Enschede

Bezoekers in dit topic

ik kan helaas ook niet
 
Bij de naam Deiana denk ik eerder aan een smerige seksclub dan aan een gym.
 
Bij de naam Deiana denk ik eerder aan een smerige seksclub dan aan een gym.
Kan 2 dingen betekenen.

Of het ligt aan jouw schunnige gedachtes...

Of iedereen die meegaat kan dit als excuus gebruiken om een x naar de hoeren te gaan :roflol:
 
Bij de naam Deiana denk ik eerder aan een smerige seksclub dan aan een gym.
Daarom was ik eerst ook van plan om me aan te melden maar toen ik googelde en zag dat het een gym was wist ik genoeg :wave:
 
Kan er even uitsluitsel gegeven worden of het doorgaat? Ik heb namelijk ook een andere meeting staan, maar in principe stond deze eerder dus kom ik gewoon. :) Moet ik wel even zeker weten dat het doorgaat, want ik zie alweer allemaal afmeldingen binnen komen hier.
 
Kan 2 dingen betekenen.

Of het ligt aan jouw schunnige gedachtes...

Of iedereen die meegaat kan dit als excuus gebruiken om een x naar de hoeren te gaan :roflol:

Waarom heb je daar anno 2021 nog een excuus voor nodig? :dunno:
 
Kan er even uitsluitsel gegeven worden of het doorgaat? Ik heb namelijk ook een andere meeting staan, maar in principe stond deze eerder dus kom ik gewoon. :) Moet ik wel even zeker weten dat het doorgaat, want ik zie alweer allemaal afmeldingen binnen komen hier.
Hallo.
 
1633257184826.png


Bijna anderhalve maand niet online geweest. Als er vandaag geen go komt ben ik out.
 
/out. :wave:
 
Hi guys,

Ik heb besloten om de meet aan me voorbij te laten gaan. Na de afmeldingen staat de teller op 7 (als ik goed geteld heb) en de organisator is sinds 24 augustus niet meer online geweest, vraag me dus af of het überhaupt wel door gaat....

De Aanhouder Wint bedankt voor je inzet om een meet te plannen! Wellicht ben ik er in de toekomst weer bij! Hopelijk is er niets ernstigs waardoor je al lange tijd niets van je hebt laten horen!

Succes all!!
 
Back
Naar boven