MuscleMeat

Aankondiging DBB meet Golds gym Nieuwegein 12 december

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de rest van m'n benen, maar bij mij is dat slechts een zeer kleine spiergroep en kleine spiergroepen hoef je niet veel te trainen.
 
thnx voor de reminder, was het al vergeten🙈🙄
 
Ik hou de ontwikkelingen even in de gaten maar lijkt me leuk!
 
Ik ga er even vanuit dat het met de huidige maatregelen niet doorgaat, maar ik wacht het nog even af.
Kleine kans inderdaad, zou heel jammer zijn :(
 
tering dat is al bijna 12 december.
 
Volgens mij kan het trainen toch doorgaan? Of is Golds Gym dicht?

Eten is wel jammer dat het niet doorgaat. Misschien drive-in McDonalds en dan met z’n allen op de parkeerplaats eten :D
 
Volgens mij kan het trainen toch doorgaan? Of is Golds Gym dicht?

Eten is wel jammer dat het niet doorgaat. Misschien drive-in McDonalds en dan met z’n allen op de parkeerplaats eten :D
Ze hebben daar een reserveringssysteem van max 30 personen en dat is binnen 1 min vol gereserveerd dus eigen leden komen al nauwelijks aan de beurt.
 
Ze hebben daar een reserveringssysteem van max 30 personen en dat is binnen 1 min vol gereserveerd dus eigen leden komen al nauwelijks aan de beurt.

aahh zo... dat is wel jammer man.
 
Deal, dan zal ik de huidplooimeter op die vochtige pens van je zetten!

zal ik ook gelijk die homo erbij halen die mij liet geloven dat ik op 6% zat die werkt daar namelijk
 
Ze hebben daar een reserveringssysteem van max 30 personen en dat is binnen 1 min vol gereserveerd dus eigen leden komen al nauwelijks aan de beurt.
Gooi platinum een dag dicht voor de dbb meet onder de noemen nationaal bodybuilding feestdag 🤷‍♂️
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven