- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
En de rest van m'n benen, maar bij mij is dat slechts een zeer kleine spiergroep en kleine spiergroepen hoef je niet veel te trainen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de rest van m'n benen, maar bij mij is dat slechts een zeer kleine spiergroep en kleine spiergroepen hoef je niet veel te trainen.
Haal mij maar van de lijst danIk ga er even vanuit dat het met de huidige maatregelen niet doorgaat, maar ik wacht het nog even af.

Kleine kans inderdaad, zou heel jammer zijnIk ga er even vanuit dat het met de huidige maatregelen niet doorgaat, maar ik wacht het nog even af.

Ze hebben daar een reserveringssysteem van max 30 personen en dat is binnen 1 min vol gereserveerd dus eigen leden komen al nauwelijks aan de beurt.Volgens mij kan het trainen toch doorgaan? Of is Golds Gym dicht?
Eten is wel jammer dat het niet doorgaat. Misschien drive-in McDonalds en dan met z’n allen op de parkeerplaats eten![]()
Ze hebben daar een reserveringssysteem van max 30 personen en dat is binnen 1 min vol gereserveerd dus eigen leden komen al nauwelijks aan de beurt.
Hahaha wat heb ik gemist jongens😂😂@Bokito ik weet waar de kuit apparaten staan als je ze wilt wijs ik ze even aan voor je en geef ik je paar stompen
Deal, dan zal ik de huidplooimeter op die vochtige pens van je zetten!@Bokito ik weet waar de kuit apparaten staan als je ze wilt wijs ik ze even aan voor je en geef ik je paar stompen
Deal, dan zal ik de huidplooimeter op die vochtige pens van je zetten!
Gooi platinum een dag dicht voor de dbb meet onder de noemen nationaal bodybuilding feestdag 🤷♂️Ze hebben daar een reserveringssysteem van max 30 personen en dat is binnen 1 min vol gereserveerd dus eigen leden komen al nauwelijks aan de beurt.
Als we er een begrafenis aan vast koppelen mogen we met 30 man zijn. Vrijwilligers?Gooi platinum een dag dicht voor de dbb meet onder de noemen nationaal bodybuilding feestdag 🤷♂️
Alleen als ik even in @HillR haar koplampen mag speedboten ill take one for the team 😏Als we er een begrafenis aan vast koppelen mogen we met 30 man zijn. Vrijwilligers?