Laten we mevrouw Fleur jurgens eens goed onder de loep nemen
Als ik eerste als iemand weet waar dat onderzoek staat, mischien even naar mij toe pmen
Ik ben heeeel benieuwd naar hoe dit ''onderzoek'' tot stand is gekomen
Zowieso is de Volkskrant een leugenachtige en naar mijn mening onbetrouwbare krant. Ze hebben echt tig berichten over marokkanen als eerste gedrukt die laten nonsens bleken te zijn
Een klein voorproefje
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Jaar geleden stond in de Volkskrant dat een NL meisjes verkracht was door Marokkanen en bedreigd werd, weken werd hier aandacht aan besteed. Nadat de politie een onderzoek deed bleek dat het meisjes het hele verhaal uit haar duim had gezogen
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Na 11-9 was de Volkskrant een van de eerste media die zei Marokkanen feest zouden hebben gevierd in Ede. Later bleek dit niet waar te zijn...
Een paar maanden geleden schreef de Volkskrant dat Marokkanen een huis van een Homo in Adam zouden hebben bekogeld met stenen. Later bleek dat de man hetzelf had gedaan
Zo te zien neemt de Volkskrant het gedeelte VOLK wel erg letterlijk
Fleur jurgens, een mevrouw waarvan ik benieuwd ben naar wat voor ''wetenschappelijk'' onderzoek zei heeft uitgevoerd? Is ze een gecertificeerd wetenschapper dan?
En dan haar stelling over criminaliteit waarvan ik benieuwd ben op welke basis dit gedaan is want criminaliteit onder allochtone jongeren is inderdaad 2,5 maal zo hoog als bij autochtone jongeren maar de grootste groep is niet de Marokannen maar de Antilianen (ruim 2x zoveel). Marokkanen zitten met 3,9% zelfs onder het gemiddelde.
Allochtonen zijn overigens ook vaker het slachtoffer van criminaliteit.
Ook de harde kern criminelen verspreid over nederland is dik overdreven
Het aantal Marokkaanse ' harde criminelen' is niet meer dan 1000 in Nederland. Dus meer dan 98% van de Marokkanen valt niet onder de draaideur-criminelen cq harde kern
Zowieso de grooste groep allochtonen in de gevangenissen zijn
De grootste allochtoonse groepen in de gevangenissen zijn de Surinamers , Antilianen. Marokkanen nemen een derde plek in dit geval, dus zeker GEEN eerste
Feit:
De jongerencriminaliteit is het hoogst onder Oost-Europeanen. Van de 16-jarigen onder hen komt bijna 17 procent in aanraking met de politie.
Wat ook wel grappig is om op te merken is dat het programma "De Leugen Regeert" de vloer had afgeveegd met de Volkskrant die lariekoek verhalen had geplaatst over Marokkanen die uit de duim waren gezogen...
De volkskrant wou niet eens komen om hun verhaal te doen...
Die mythes leven onder andere ook tussen haar oren volgens mij

Volgens jurgens waren er in 1975 maar 22000 marokanen en is het nu in 40 jaar vertienvoudigd, en dit is aan de importpartners te wijten aldus jurgens. Ten eerste hoort bij de eerste generatie ook de gezinshereniging waardoor je al gauw aan de 100.000 komt en in 40 jaar tijd worden er kinderen geboren. Zolang willem alexander zijn vrouw uit argentinie mag importeren kan niemand een marokkaan wat verwijten
En wat ook heel erg intressant is dat fleur jurgens een joodse achtergrond heeft en ook een ongezouten mening daarover heeft, zelfs tegenover westerlingen
Gittaï heeft met zijn film een aantal joodse wetten willen kraken. Cynisch heeft hij het Kadosh genoemd, wat in het Hebreeuws 'heilig' betekent. Om vervolgens met grove passen alle heiligheid die het jodendom te bieden heeft te vertrappen. Het beeldverbod, om te beginnen. Hij filmt de 'heiligheid' in een synagoge en hij filmt de 'heiligheid' van een naakte vrouw in het bijzijn van een rabbijn, iets wat in werkelijkheid ondenkbaar zou zijn.
Dit alles had best gewaagd kunnen zijn, maar in dit geval resulteert het doorbreken van taboes in helemaal niets nieuws. Kadosh bevestigt alleen maar alle bestaande westerse vooroordelen jegens orthodoxe joden: ze zijn gierig, stug, vrouwonvriendelijk en ze wassen zich niet.
Fleur heeft dan ook met veel plezier volgens mij voor het rechtse blad hp/detijd gewerkt
Overigens spreekt mevr fleur van
VERDACHTEN en niet mensen die al veroordeeld zijn. Ja zo kom je ook wel een aan mooi rond getal
Ook gekeken naar eerdere onderzoeken van haar en artikelen die meerendeels over allochtonen/asielzoekers gaan komt ze bij mij over als een soort slap mediageil aftreksel van hirshi ali en geert wilders
En als ik eerlijk mag zijn boeit me het allemaal niet meer als het fout gaat, als het komt dan komt het. En ik zal er niet met tegenzin naar vooruit kijken