Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou niet te verbazen zijn. Je ziet het meteen wanneer je op een grote vlakte staat.Het schijnt trouwens dat in de middeleeuwen er maar weinig mensen waren die dachten dat de aarde werkelijk plat was.
maar als ze dat eenmaal doen dan zijn ze gehersenspoeld door de overheidWelja, maar het is een eenvoudig experiment, ze kunnen het zelf testen.
zwaartekracht , je weet togh.
De aarde trekt mensjes na zich toe.

die mensen lomp ?
je kan toch alle kanten uit met het vliegtuig...
Laat ze daar maar is antwoord op vinden.
die mensen lomp ?
je kan toch alle kanten uit met het vliegtuig...
Laat ze daar maar is antwoord op vinden.
nee, de aarde beweegt met een versnelling van 9,81 m*s^-2 omhoog! snap dat dan haha
hoezo zou je op een platte aarde niet alle kanten op kunnen?
Heb je nooit gemerkt dat als je ver weg vliegt het vliegtuig op een gegeven moment op de kop moet vliegen om aan de andere kant van de platte wereld te komen?
De planeten, manen, zon en sterren zijn gewoon ook schijven, zoals de aarde.Hoe kan het dan dat als je altijd rechtdoor blijft vliegen met een vliegtuig je na zoveel uur weer op dezelfde plek komt ?
Alle planeten, sterren, manen en onze zon zijn allemaal rond.Moet onze aarde dan plat zijn.
Deze mensen die dit echt denken zijn ernstig ziek, bewijs ligt op tafel (foto's en filmpjes) en nog geloven ze erin.Deze mensen moet je de ruimte in laten schieten en de aarde laten bekijken vanuit de ruimte.Al denk ik dat ze dan nog in een platte aarde geloven.
Volgens die kaart van hun als je van australië naar amerika zou reizen en je vliegt in rechtse richting vlieg je van de aarde af.
Kijk maar eens naar hun kaart, stel je wil rond de aarde vliegen... dan vlieg je op hun kaart precies in een cirkel.

Goedverdoemme, wanneer hebben jullie kneusjes het door dat dit niet-serie-****ing-eus is. En nu is het basta, ik ga de wc weer onderschijten, griep olé olé!
De planeten, manen, zon en sterren zijn gewoon ook schijven, zoals de aarde.
En die vliegtuigen draaien stiekem.
Hoe kan het dan dat als je altijd rechtdoor blijft vliegen met een vliegtuig je na zoveel uur weer op dezelfde plek komt ?
Alle planeten, sterren, manen en onze zon zijn allemaal rond.Moet onze aarde dan plat zijn.
Deze mensen die dit echt denken zijn ernstig ziek, bewijs ligt op tafel (foto's en filmpjes) en nog geloven ze erin.Deze mensen moet je de ruimte in laten schieten en de aarde laten bekijken vanuit de ruimte.Al denk ik dat ze dan nog in een platte aarde geloven.
Okej sorry, dat zat ik erlangs.
Hoe kan het dan dat op de ene foto je europa en azie ziet en op de andere zuid en noord amerika ?
Wel, ze kunnen zelf met een experiment zwaartekracht bewijzen, en dan uitrekenen wat er zou gebeuren met een schijf. Ze zullen merken dat je dichter bij de randen scheef zou staan.Het kan wel degelijkKijk maar eens naar hun kaart, stel je wil rond de aarde vliegen... dan vlieg je op hun kaart precies in een cirkel.
Kan helaas niet meer op hun site ben al lang gebanned, omdat ik met te goed bewijs kwam voor een bolvormige aarde haha
Maar die dingen die jullie vertellen zijn nog iets te simpel om te bewijzen dat de aarde bol MOET zijn
haha dat riep je in een ander topic ook al, is helaas wel serieus
Wel, ze kunnen zelf met een experiment zwaartekracht bewijzen, en dan uitrekenen wat er zou gebeuren met een schijf. Ze zullen merken dat je dichter bij de randen scheef zou staan.
Voila.
Q: "What about NASA? Don't they have photos to prove that the Earth is round?"
A: NASA is part of the conspiracy too. The photos can be faked using simple imaging software.